ik denk ook dat het alleen uit frustratie gezegd is maar dan toch... ik zou onze oudste echt niet meenemen 3 uur heen en 3uur terug. Ik zou haar bij opa en oma laten slapen en zelf inderdaad een nachtje in een hotel boeken. Hoef je nergens naar te kijken.. Even us time! Kun je het niet zo naar je vriend brengen?
Ik zou de kleine naar opa&oma brengen. Het word denk ik een lange dag voor de kleine, en jullie kennen hem tenslotte het beste. Dus als je nu weet dat het teveel word voor hem dan zou ik hem niet meenemen. Kun je er geen weekendje weg van maken? Dag jullie gelijk een hotel boeken ofzo? Gezellig met z'n 2en.. Hoef je ook niet zo op en neer te rijden.
Ik zou gaan voor met zijn 2en weg en een hotelletje. Kind lekker bij opa en oma. Jij kent hem het beste, als je denkt dat je hem er geen plezier mee zou doen, zou ik het ook niet doen. Laat het gewoon even rusten en heb het er katern nog een keer over, aks hij dan zou vol houden dat jij ook mag thuis blijven, dan zou ik dat doen.
Veel tips zijn al gegeven. Wij doen het ook niet meer hoor in één dag op en neer Limburg (voor ons 3,5 uur heen en dan nog weer terug) We doen onszelf er geen plezier mee en ook onze kinderen niet. Wij zorgen voor minimaal 1 overnachting. Komend weekend maken we er dus een lang weekend van. Vrijdag vertrekken we en dan op zaterdag de verjaardag van onze kleinzoon. We komen dan uitgerust aan, en kunnen dan ook nog eens langer blijven dan anders. Okay dan heb ik het natuurlijk wel over op bezoek bij familie, maar ook voor een dergelijk uitje voor TS het over heeft... dan zou ik gewoon zorgen voor een locatie waar je kunt overnachten.
Ik zou het doen toch wel. Rond 9 uur vertrekken van huis, En rond 7 a 8 uur weg als je pech hebt slaapt hij niet. Knuf mee deken mee. Mijn oma woont ook op 3 uur rijden en omdat het mijn oma is en bijna 80 heb ik het er voor over om te gaan het is wel de overgrootoma van ons meiske. De laatste keer sliep ze ook niet in de auto we zijn rond 10en weg gegaan en waren pas rond 1 uur bij oma en in de middag niet geslapen en in de auto terug (half 8 rijden) waren we dus laat weer tuis ze heeft alleen een haze slaapje van wel 5 min gedaan. Mijn tip een feestje zeurt hij niet reageen en veel vermaken werkt en in de auto terug niet te veel met hem bezig zijn.
Als hij bekend is bij oma en opa zou ik hem daar achter laten en laten slapen. En er dan lekker samen ineens een weekendje Limburg van maken. Goedkoop hotelletje boeken (of wie weet heeft er iemand uit die vriend zijn omgeving wel een slaapplaats?) en echt al zaterdagmiddag vertrekken en zondagavond terugkomen. Ik ga voor een feestje / etentje van 1 à 2 uur toch echt wel geen 6 uur rijden! Daar moet toch minstens "iets meer" aan hangen.
Haha ik zou hem lekker alleen laten gaan Als hij jou net zo lief niet mee heeft als jullie zoon ook niet mee gaat, dan niet toch ? Zou sowieso jullie zoon niet mee nemen, een kind heeft er weinig aan.
hey dames Beetje late reactie. Lig op mijn nest met een onwijze bijholteontsteking. Echt, wát een ramp is dat.. Nog nooit last van gehad maar hoop het niet nog eens te krijgen. De gehele dag voelt het alsof ik non-stop stompen op mijn kiezen krijg. De koppijn en druk in mijn hoofd straalt dus ontzettend door. Sinterklaasavond waar ik zó onwijs naar uit keek omdat ik het nou eens voor het eerst als 'gezinnetje' kon vieren mét zelf gekochte kadootjes...... bracht ik door onder een dikke deken op de bank met een kop thee. bluh! Heb er wel wat van proberen te maken dus heb nog wel gezellig de plaatgrill uit de schuur getrokken en opzich was het hartstikke gezellig hoor. maar tsjee... voel mijn hartslag gewoon in mijn kaak! Anyway; Heb inmiddels alles bijgelezen. Meerendeel is het dus met mij eens. Ik kijk er dan ook echt tegenop maar zoals iemand ook al zei; we hebben met zijn drietjes nu in anderhalf jaar tijd zoveel ellende meegemaakt en mijn vriend is zó dankbaar en blij dat ik altijd achter hem ben blijven staan dat ik wel heel goed begrijp waarom hij mij en Tygo precies mee wil hebben. Hij is zo trots op Tygo, verteld ook rustig aan iedere bekende dat 'ie inmiddels Papa genoemd wordt en dat hij een vaste dag vrij heeft genomen als 'papa-dag' zijnde. Wat dat voor hem betekend (maar ook voor hun band trouwens! zelfs ik zie dat) verteld hij ook aan iedereen. Hij is gewoon rete trots.. Als ik de rollen om zou draaien zou ik het ook ontzettend jammer vinden als partner dat niet zag zitten. Tsja, ik baal er gewoon een beetje van dat het zo ver weg is. Dat is oprecht de enige reden dat ik er zo tegenop kijk. Als het nou een uurtje rijden was had ik er niet eens bij stilgestaan om niet mee te gaan. Helaas zijn de centen er niet om een hotelletje te boeken. Beide zijn we per januari werkloos en dat lijkt ons genoeg reden om naast die tank benzine die het sowieso al kost niet óók nog extra kosten aan een overnachting te gaan hangen. Heb het hier geopperd maar uiteindelijk leek ook dat ons beide niet zo slim om te doen gezien de toekomstige omstandigheden. Het was een optie die ik zelf nog niet had bedacht dus sowieso bedankt voor de tip Thnx voor al het meedenken dames, we zijn er nog niet helemaal uit...
Allereerst beterschap meis, wat rot! En succes met verder afwegen en beslissen, is ook wel erg lastig..
ik zou thuis blijven met de kleine en je man alleen laten gaan , dat hij dat minder leuk vind, ja jammer... maar ik denk dan toch meer aan de kleine en de andere mensen die een rustige leuke avond willen zonder mijn zeurende kind
update; (ik las laatst namelijk dat sommigen het soms wat vervelend vinden te reageren in een topic en niet te weten hoe het afloopt *geintje*) Gisteren was het zover Na overleg met de organiserende partij van de surprise-party konden we er eerder terecht. Dan is het nog wel te overzien. De bedoeling was namelijk eerst dat we er om 16;00 zouden zijn en dan naar restaurant, daarna weer naar huis. is wel heel kort om daar zo veel voor te rijden.. We waren er dus om 13:00 onder de noemer "wij zijn je verrassing!". Hij had geen idee dat er later nog veel meer mensen zouden komen dus dat kwam mooi uit. Tygo heeft zich wonderbaarlijk lief gedragen in de auto en was prima vermaakt met wat boekjes en zijn knuffies, eenmaal in Limburg heeft hij drie uur lang met autootjes en de jongste van de jarige job gespeeld. Eenmaal in het restaurant bleek daar een enorme kinder speelhoek te zijn én op de terugweg heeft hij alleen maar geslapen. Ik ben zoooooo blij dat het goed ging! Vond het ook zo leuk mijn vent zo blij te zien. Hij vond het echt heel leuk daar weer te zijn, heeft ons ook aan werkelijk ie-de-reen voorgesteld. Cute Zag er zo tegenop nadat ik besloot tóch maar mee te gaan... Tygo en ik hebben het beide zonder ruzie of frustratie overleefd (daarnaast heb ik me zo vol gegeten bij het restaurant! man man man wat was dat lekker!!)
Leuk inderdaad die update en uiteraard om te horen dat het zo gelezen was. De Limburgers heten u welkom hihihihihin