wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door diana1982, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Allereerst vind ik dat iedereen het voor zich moet weten hoe zij bevalt en dan met of zonder pijnbestrijding of in het ziekenhuis of thuis.
    Wat ik wel vind is dat hier in Nederland het thuisbevallen en zonder pijnbestrijding bevallen nogal redelijk door de strot geduwd wordt.
    Heb al van meerdere mensen gehoord die eigenlijk in het ziekenhuis wilden bevallen door de vk redelijk gestuurd zijn richting een thuisbevalling. Later hadden zij spijt van een thuisbevalling doordat ze bv alsnog naar het ziekenhuis moesten.
    Ik wil zelf in het ziekenhuis bevallen. Ze hebben hier in het ziekenhuis van de soort suites. Het lijkt een thuisomgeving, maar mocht het nodig zijn dan wordt alle medische apparatuur uit de kasten getrokken en kan er snel hulp geboden worden. Ik zou compleet over de rooie gaan als je thuis bezig bent met bevallen en dan alsnog naar het ziekenhuis moet.
    Dus ook al krijg ik geen medische indicatie voor mij word het ziekenhuis. 'Pijnbestrijding zie ik dan daar wel.

    Groetjes Senseemillia
     

Deel Deze Pagina