Hoi.. Eigenlijk zegt de titel het al. Onze zoon krijgt nu een tijdje hapjes. Maar na zijn groente komt het er met bogen weer uit. Fruit en rijstebloem papje blijven wel binnen. Iemand ervaring mee? Groetjes Sandra
Hmm dan weet ik t niet. Maar hij is nog maar net 4 mnd ik zou even stoppen ermee en dan alleen fruit geven. Rijstebloempap heeft hij daar geen last van met poepen ? Meestal verstopt dat de darmpjes dus houd dat ook in de gaten.
Ja we zijn ook gestopt. Het consultatiebureau zei dat we gewoon door konden gaan. Maar dat voelt nu niet goed. Hij kan erg goed poepen. Dus, rijstebloem heeft hij geen last van. Maar borstvoeding blijft zijn hoofd voeding hoor. Fruit en de rijstebloem is extra. En om vast te wennen aan het eten van de lepel etc.
Geef je de groenten misschien korter op een fles (of bv) dan het fruit? Misschien is het namelijk de combinatie groente-melk, en niet zozeer de groente op zich.
Nee, eigenlijk niet. Meestal krijgt hij de hapjes na twee uur ofzo. Of eerst de hapjes en dan de borst. Ligt eraan hoe het uit komt. Misschien is hij er gewoon niet aan toe. Ik laat het nu eerst maar even.