Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Nou ze mogen dus NIET op de stoep parkeren hier omdat het een gevaarlijke situatie creeert voor de bocht waar ik woon (heb een hoekhuis) Door ons huis is de hoek totaal onoverzichtelijk, wij mogen op de oprit dus ook geen beplanting zetten (daar doen ze dus WEL moeilijk over) maar over auto's zijn ze soepel omdat er gewoon te weinig parkeermogelijkheid is in onze wijk. Daar ben ik het wel mee eens en doe echt niet moeilijk als ze op de soep naast het huis parkeren maar laat gewoon een poortdeur vrij... dat lijkt me toch wel het netste...

Ik ga geen krassen zetten op auto's als het steeds dezelfde auto was dan was het allang opgelost namelijk. het zijn steeds andere auto's...!! Heb ik het net de ene uitgelegd staat er weer een andere... Ben zelfs midden in de nacht (04:00) wakker geschrokken van iemand die in zn auto rommelde en jahoor op dat plakje... Ik heb uit het raam staan schreeuwen dat ik daar nog uit moet in de ochtend en dat hij mijn poortdeur blokkeert... Die man kwam uit de nachtdienst en schrok zich kapot maarja ben het ook zo zat.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Goeie tip, Joycey :D !

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Container, fiets, gevarendriehoek:p?

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Zonde van mn papier en inkt... elke keer een andere auto flyeren...;) Als pietje weg is dan zet jantje hem er wel neer. Heb een hele uitnodigende stoep schijnbaar... :cool:

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hou maar op. Hier gat het net zo, al is het niet voor onze poort. Probleem in ons geval is dat als je niet weet dat er een auto staat ke er of tegenop knalt, of je kan uberhaupt de straat niet in (éénrichtingsverkeer).
    Hier is de vriendelijkheid allang verdwenen. De hele buurt smijt er een briefje tegenaan, of we bellen de politie.
    Uiteindelijk word er dan na veel geklaag een ronde gedaan door pilitie/brandweer, delen wat boetes uit en na een maand begint het weer opnieuw.
    1 straat op weg naar mn werk of school van ce oudste hoef ik niet eens te proberen voor 8uur smorgens, daar staat de stoep vol met scheef geparkeerde auto's. Een andere straat is ook hopeloos omdat ik met mijn auto de draai niet kan maken de straat in. Blijven er twee opties open.
    Omrijden ala 10 minuten óf tegen het verkeer in tussendoor.
    Maar van dat laatste word je ook niet vrolijk als meneer agent je aan het eind van het stukje staat op te wachten.

Succes ts. Ben alleen bang dat er weinig aan gedaan zal worden.

Deel Deze Pagina