Wat zouden jullie doen?

Discussion in 'De lounge' started by elsie22, Mar 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Misschien kun je de vrienden dat dan uitleggen, en voorstellen dat ze dan iets vaker naar jullie komen.
    Als je daar zin in hebt tenminste;).

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Wij spreken gemiddeld 2x per maand een avondje af, de ene keer met bij vrienden thuis, de andere keer kroeg, dan is een verjaardag. Ene keer logeert ze dan bij de ene oma en de andere keer bij de andere oma. Dus max 2x per maand dat we samen weg gaan, de andere keren blijft een van ons thuis, maar dan wel afgewisseld (ik of mijn man) kun je niet eens vragen of je man s thuis blijft? Zodat jij kunt gaan?

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik ga af en toe ook wat met een vriendin doen hoor, dan is vriend thuis, ik ga altijd 1x per week sporten met een vriendin.

4. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

May 8, 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Naast ons, is er binnen onze vriendengroep nog 1 ander koppel met kinderen. En ongeacht bij wie we afspreken, gaan de kinderen altijd mee. Is altijd ruimte voor. Word ook altijd rekening mee gehouden qua eten, activiteiten en slaapplaatsen.
    Bij ons word er eerder raar opgekeken als de kinderen niet mee zijn.
    Maar soms wil je ook wel eens een avond je handen vrij, en dan gaat de onze gewoon naar opa&oma.

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Onze vrienden (ook allemaal nog geen kinderen) komen het vaakst hier, maar als we daarheen gaan of met zijn allen uitgaan, gaat de kleine bij opa en oma logeren (of een enkele keer mee). Ik heb daar geen moeite mee.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Veel van mijn vrienden hebben geen kinderen. Als ik met hen 's avonds weg ga, blijft onze zoon bij oma. Maar probeer met hen vaak 's middags af te spreken en dan gaat hij gewoon mee.
    Ik heb wel een bevriend koppel met een zoontje van 3,5 jr en als zij 's avonds weg gaan naar vrienden thuis dan gaat het zoontje gewoon mee en gaat slapen in de sofa of in een bed daar (bijvoorbeeld in ons bed als ze naar ons komen). Ze laden hem dan over in de auto als ze weggaan en hij gaat lekker verder slapen.

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wij gaan eigenlijk vrij relaxed om met afspreken met vrienden.

Ik vind het heel belangrijk dat wij ook nog goed contact houden met vrienden en familie.
    Wij nemen gewoon een campingbedje mee en plaatsen dat in een slaapkamer, babyfoon mee en wij kunnen gewoon een gezellige avond hebben.

Ik wil ook nog weleens de slaaptijd een beetje opschuiven zodat hij wat langer op kan blijven.

Dit werkt echt perfect voor ons. Ons zoontje hoort bij ons gezin en gaat dan dus ook altijd mee, tenzij we de kroeg in gaan, dan is er een oppas.

Share This Page