Reunie school

Discussie in 'De lounge' gestart door renee85, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Wie ging er naar haar schoolreunie? En hoe was dat? Bijzonder? Ik twijfel..

2. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben niet geweest, woonde 150km verderop en ben altijd zo gepest dat ik er geen behoefte aan had.

3. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Dat lijkt me heel zwaar geweest voor je. Snap dat je er dan geen behoefte aan hebt.

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Het leek mij erg leuk

Maar ik ga niet omdat ik tegen die tijd dat de reunie gehouden wordt ik bijna bij mijn uitgerekende datum zit en ook ruim 2 uur rijden daar vandaan woon.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Saai. Ik ging met de enige drie vriendinnen waar ik nog veel contact mee heb. We hebben vooral vanaf een mooie plek de boel gadegeslagen en gelachen om de trutten van vroeger, die zich nog steeds aanstelden. Beetje met de docenten gesproken, herinneringen opgehaald, etc. Maar we kwamen al snel tot de conclusie, dat het wel grappig was om de mensen al dan of niet nog te herkennen, maar dat we geen behoefte hadden ze daadwerkelijk te spreken. en toen zijn we maar ergens anders wat gaan drinken

6. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.684
    1.860
    113
    Binnenkort is er weer een van mijn middelbare school, maar ik heb er geen enkele behoefte om er heen te gaan. Behalve in de brugklas heb ik het er niet naar mijn zin gehad en heb geen behoefte om die lui nog eens te zien.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    bij ons is er geen....school bestaat niet meer ;)

Maar nooit uitgenodigd...dus zal er wel geen zijn vermoed ik...niet dat ik iets mis dan :p Maar ben wel benieuwd naar iedereen. Mij zullen ze niet benieuwd naar zijn ben ik bang...lag nooit zo goed in de groepen....geen enkele school....:)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.078
    3.866
    113
    Ja, ik ben een jaar of vier geleden naar de reünie van mijn basisschool geweest. Ik heb nog 2 vriendinnen uit die klas, waaronder mijn beste vriendin.
    Helaas kwam er verder bijna niemand opdagen van de mensen met wie ik als kind goed op kon schieten op een enkeling na.
    Het was vooral veel 'blabla', de een had een nog interessantere carrière dan de ander als je ze mocht geloven. Ik vond het wel grappig voor een keertje hoor, de meeste mensen waren niets veranderd, maar toen ze kort daarop weer af wilden spreken, ben ik niet meer gegaan, geen behoefte aan.

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier komt er binnenkort een reünie aan van de basisschool klas.. Ben erg benieuwd.. Ik vind het wel leuk om te gaan. Heb aantal van hen op FB en vind het wel leuk om te zien wat ze doen met hun leven :)

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja, ik ben naar een basisschoolreünie geweest, toen ik 17 was.
    Dus nog vrij jong, maar in die tussentijd was ik wel compleet veranderd.
    Ik had geen beugel meer, lenzen genomen, en ik was 20 kilo afgevallen.
    Ik verheugde me er helemaal op omdat ik zo trots op mezelf was.
    Ik had echt een metamorfose ondergaan.
    Toen ik daar aan kwam, waren er ook oudleraren aanwezig.
    Ik schudde de hand van een van mijn lievelingsleraren toen der tijd, en hij zei:"Hey ..... jij bent ook geen steek veranderd".:$
    Nouuuu dat was me toch een domper:(:p.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ook eens gedaan was net 20 en er was een reünie van de basisschool wel alle jaar gangen en zo.

Was wel leuk. Veel mensen van school heb ik nu op facebook dus echt nieuwsgierig hoe het met ze gaat ben ik niet. Van de meeste weet ik wel het een en het ander.

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.397
    17.342
    113
    mij lijkt het leuk om het een keer te hebben, zowel van de basisschool als van het voortgezet onderwijs

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Niet geweest.
    Ik heb de meeste op FB, en als hun berichtjes waar zijn dan heb ik niets te zoeken daar.
    Beetje feesten, uitgaan en net doen alsof je leven perfect is.
    Nee, niets voor mij :p

14. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben 1 keer op een reünie geweest vanwege een jubileum was dat voor de hele school. Ik was de enige van mijn klas die er was dus had het heel snel wel weer gezien.
    Alleen als het een reünie zou zijn van alleen mijn klas en ik zeker weet dat er meer mensen zijn zou ik denk ik nog wel gaan maar anders echt niet meer.

15. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Wel vaak uitgenodigd, maar heb ze altijd vriendelijk bedankt. Ik denk altijd: er is een reden waaarom ik geen contact meer heb met die mensen. Als het zulke goede vrienden waren geweest had ik nu nog wel contact met ze. Nee echt totaal geen behoefte aan.

16. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik ben 3 keer geweest. De 3 eerste jaren.
    Telkens was er minder en minder volk van mijn oude klas.

Nadien had ik er echt geen zin meer in.
    En vanaf 10 jaar na afstuderen houdt het op en wordt je niet meer uitgenodigd.

Zou er gek genoeg wel es één willen van de basisschool (nooit gebeurt). We worden allemaal 30 dit jaar en er zijn er nog een aantal waar ik vaagweg wel heel af en toe nog contact mee heb of die mijn moeder nog wel es tegenkomt bij haar in 't dorp.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zou echt niets voor mij zijn :)

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nee voor mij ook niet..geen behoefte aan.

19. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Als ik uitgenodigd zal worden ga ik niet. Tenzij jij het zelf leuk vindt om te gaan :)

20. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik zat er laatst nog over na te denken, heb namelijk nog nooit een reunie gehad van basisschool of voortgezet onderwijs (of ben nog nooit uitgenodigd, dat kan ook natuurlijk :p).
    Maar het lijkt mij wel grappig voor een keer. Een aantal heb ik nog op facebook, maar er wordt nooit over en weer gereageerd. Toch ben ik wel nieuwsgierig hoe het écht met ze gaat!

Deel Deze Pagina