Heey, Ik zit met een dilemma.. Ben helemaal weg van de Bugaboo Donkey Duo, ik heb namelijk een dochtertje van 2j2m die tegen de geboorte van deze spruit 2j8m zal zijn. Zouden jullie deze buggy aanschaffen. Vind hem ook zo handig dat je hem nog altijd als 1 buggy kan gebruiken.. Maar ja ik weet het niet zo goed .. Krijg dubbele reacties en nu weet ik het zelf niet zo goed meer... Hoop op jullie raad
Nee, ik zou het niet doen. Zonde van het geld. Mijn zoontje is nu 2j9m en als ik er nu een baby bij zou krijgen zou ik echt geen dubbele wagen aanschaffen. Hij kan lopen, op het plankje, of op zijn loopfiets. In het uiterste geval zou ik de baby in een ergonomische drager doen en zoontje in de buggy.
Ik heb hem! Mijn dochtertje is nu 16 maanden dus die zal er nog een poosje in zitten samen met de baby. Loopt je dochtertje al veel zelf? En ook niet onbelangrijk, gaat dit jullie laatste kindje zijn? Toen mijn dochter geboren werd, was zoonlief 2j7m en toen heb ik geen moment een duowagen gemist. Maar hij liep al veel zelf en ook lange afstanden.
Persoonlijk zou ik het niet doen, mijn dochter is 21 maanden en die loopt nu eigenlijk altijd al. Neem vaak de buggy niet eens meer mee. Maarrrr naast de dubbele functie is hij wel erg handig (ook als eventueel buggy) maar ook dat mandje ernaast en hij is mooi. Dus ja.... Ik zou het niet voor de dubbele functie doen.
Ja mijn dochtertje loopt ook veel maar zit ook graag in de buggy als we naar de markt gaan, avondmarkten,.. als we iets langer weggaan. Als we enkel weggaan om snel iets te halen in de winkel zit ze altijd in het karretje of loopt ze. Ik twijfelde gewoon wat doe je als ze moe worden en je bent weg.. Je kan ze dan toch niet altijd dragen.. Daarmee dat ik moest ik het doen voor de bugaboo donkey duo zou gaan omdat je deze ook als enkele kan gebruiken.. Hoe deden jullie dat als je wat langer weg ging? Want een kindje van 2,5 is toch nog snel moe? Alvast bedankt voor jullie reacties
Mijn dochter zal tegen de tijd dat onze tweede geboren wordt 2,5 zijn; de momenten dat ze dan nog in de kinderwagen zit, zullen schaars zijn. En áls ze er echt even in moet, dan gaat de baby gewoon in de draagdoek of -zak en kan zij in de kinderwagen. En er kan bv ook nog een meerijdplankje achter de huidige kinderwagen. Ik heb overigens wel staan kwijlen bij de Donkey Als het verschil tussen de twee kindjes kleiner was geweest, dan had ik 'm dolgraag aangeschaft. Maar 2,5 jaar vind ik gewoon een te groot verschil. We willen mogelijk wel nog een derde kindje, maar weten nu nog niet op welke termijn, en om daar nu al rekening mee te gaan houden vind ik ook weer iets te voorbarig...
Als jullie met z'n 4-en weg gaan kan je voor je oudste toch gewoon een extra buggy meenemen. Dan kan zij daarin als ze echt moe wordt. En verder zou ik gewoon zo'n plankje achter de kinderwagen hangen, zodat als je naar bijv. de winkel gaat en je dochter wil op een gegeven moment niet meer lopen ze op het plankje kan gaan staan. Maar zo te lezen wil je gewoon heel graag de Donkey kopen , dus dan zou ik het gewoon doen als jullie het geld kunnen missen. Volgens mij kan je die heel goed weer verkopen op Marktplaats als je 'm toch niet meer nodig hebt.
Nou nee dat is echt sonde van het geld. Hier gewoon een meerijplankje , en draagdoek voor de baby Zoontje word 29 mei 2 jaar, ben 19 mei uitgerekend ..
Zou het zelf ook niet doen. Dat onze tweede geboren werd was onze oudste net zo oud als jou zoon. Ik heb toen een meerijdplankje aangeschaft en die werd veel gebruikt, maar een dubbele wagen zou ik niet gebruikt hebben, omdat hij veel zelf liep. Ook ging hij meestal mee op zijn loopfiets. Dit werkt bij de andere net zo had altijd mijn meerijdplankje bij me, maar ze gingen mee op de loop fiets en als ze moe waren lag ik die op de wagen en liet ik hun op het plankje staan. Nu bij onze 2 jongste heb ik wel een dubbele wagen aangeschaft omdat onze dochter 19 maanden was dat onze jongste geboren werd en zij niet goed genoeg loopt om haar te laten lopen plus dat ze alle kanten oploopt, het is voor mij dus de eerste keer dat ik een dubbele wagen heb aangeschaft.
Onze dochter was ook precies 2j8m toen haar zusje kwam en heeft tot het allerlaatste moment in de Bugaboo gezeten, maar ging daarna op het plankje (2-dehands via Marktplaats) en dat ging perfect! Zelfs zo goed dat ze nu ze 5 is er nog met enige regelmaat opstaat, haha. Of haar zusje van 2,5 staat op het plankje en zij zit prinsheerlijk in de kinderwagen :-D.
Ik zou het ook niet doen. Een meerijdplankje kan prima rond die leeftijd en als je een dagje weggaat of andere lange afstanden, ga je meestal met het hele gezin, dus zou voor de oudste een goedkopere buggy kunnen gebruiken. Zo hebben wij het ook altijd gedaan.
Ik zou het ook niet doen. Mijn oudste was bijna 2,5 jaar toen jongste geboren werd en ze zat toen al amper in de wagen. Ik heb een ergonomische draagzak waar de baby in ging als de oudste in de wandelwagen zou moeten. (Ben alleen). Ik had dus 2 wagens. 1 met bak voor de baby en dan liep de oudste gewoon mee en voor lange wandelingen ging oudste in de wagen met zitting en de jongste in de draagzak. Maar dit is echt zelden voor gekomen. Bij Uitstapjes zijn er vaak nog anderen mee dus had ik 2 wagens mee. En moe? Die van mij iig niet. Ze is nog geen 3 en heeft al maanden niet meer in de wandelwagen gezeten. Paar weken terug dagje dierentuin waar ze 5 uur gelopen heeft en 2 maanden terug dagje efteling waar ze ruim 8 uur gelopen heeft. Evenals haar nichtje van dezelfde leeftijd. We hadden niet eens wagens bij ons.
Ik heb hem wel gekocht en mijn dochter word in september 3 , en ze vind het nu al prachtig , gewoon doen wat jullie willen , mij verklaarde ze ook voor gek maar goed mijn geld mijn keuze ... En als mono is tie toch ook heerlijk met al die laadruimte
Ik heb via mp een phil en teds gekocht. Duowagen. Zoontje is net wel net geen 2 als ik beval en ik doe alles te voet. Moet de oudste 4 maal daags naar en van school brengen/ halen. Als ik dat op tijd wil doen moet de dan middelste echt in de wagen . Daarbij loopt hij nog niet goed lang en stabiel t en hij wil natuurlijk op elke stoepje klimmen en aan elk hekje voelen. Zo komen we nooit op tijd op school. Heb ook n Bondolino overigens plus tweeling buggy nog. Als we geen haast hebben of geen boodschappen hgaan doen kan hij te voet mee!