Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb 2 vriendinnen waar ik al een tijdje een afspraak mee probeer te maken, de ene woont verder weg dus we zien elkaar niet zo vaak maar nu heeft ze constant wat anders en hebben elkaar nu al bijna een half jaar niet gezien, de ander heeft constant smoesjes en zegt elke keer alle gemaakte afspraken af!
    Ben het een beetje zat nu en heb zoiets van tja nu vind ik het wel goed hoor en ga niet meer het initiatief nemen maar neemt niet weg dat ik het heel jammer vind:(
    Wat zouden jullie doen en wat vinden jullie hiervan?

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou er geen energie meer in steken. Graag of niet

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik zou wachten tot zij het initiatief nemen. Nemen zij het niet, jammer dan. Good riddance.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Klinkt hard, maar zo waar.

Als je om iemand geeft, dan máák je tijd. Ik denk niet dat ze iets om je geven. Daarom zou ik ze voortaan ook negeren als ze ineens wel tijd voor je hebben.
    Ik heb ook van die 'vriendinnen' gehad... Uiteindelijk krijg je een dikkere huid en neem je het mee als een les in je verdere leven.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja dat dacht ik dus ook!

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    En dit is ook wat ik dacht, vind het wel goed verder en heb er eigenlijk ook niet meer zoveel zin in op deze manier!

7. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik zou gewoon recht op de man af vragen of ze er geen zin (meer) in hebben, want dan hoef je ook telkens niet meer te plannen en datum vrij te houden, en gewoon aangeven dat het niet uitmaakt maar dat je voor jezelf wel weet waar je aan toe bent.

8. Amare

Amare Niet meer actief

Ik zou gewoon eerlijk zeggen hoe je je voelt.

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Als ze goede vriendinnen zijn kan je er alles tegen zeggen.. Dus ik zou gewoon je hart luchten.. En als ze niet goed reageren dan zijn ze jou vriendschap niet waard

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het lijkt alsof ze de 'vriendschap' willen laten doodbloeden. Nou ja prima, het moet van twee kanten komen. Ik zou dit wel eerlijk zeggen en het dan verder afsluiten. Blijkbaar waren het dan geen echte vriendinnen want die heb je voor het leven! :)

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zou nu ook afwachten totdat je vriendin reageert. Jij hebt nu genoeg gedaan.

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Heb het al een paar keer gevraagt en erop aangestuurd dat ik het zo raar vind dat er maar zo weinig van hun kant komt en dan kijken ze me aan van joh meid nee joh helemaal niet, dat zie je echt verkeerd, tja druk druk druk....
    Doe ik dus niet weer en vanaf nu ben ik dus ook heel erg druk druk druk;)

13. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon afstand nemen

Graag of niet hoor :)

Deel Deze Pagina