Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Draagmoeder1976, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ik vraag me iets af. Stel je hebt een vreemde geholpen en je hebt dat graag gedaan. Je hoeft er niks voor terug en bent gewoon blij dat je hebt kunnen helpen. Nou sms' t degene dat ze iets langs wil brengen, wat natuurlijk heel lief is.

Wat zou jij doen? Zeggen dat het echt niet hoeft en dat je haar graag geholpen hebt of haar langs laten komen? Ze woont trouwens niet om de hoek, dus ze moet er wel moeite voor doen.

Van mij hoeft ze echt niks langs te komen brengen, ben blij dat ik heb kunnen helpen, maar kan me ook voorstellen dat zij zich er dan ook beter door voelt. Weet dus niet goed wat ik moet doen.

Wat een dilemma weer op zo'n warme dag:p

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    nog 1x smsen van nee hoeft echt niet. wil ze dan toch perse dan zal ik mn adres wel geven

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik zou haar laten komen en dan in de zin van je mag altijd langskomen maar een bedankje is ook genoeg:) het is wel heel lief.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het is wel heel erg lief van haar.
    Zo hebben we ook ooit iemand geholpen waarvan inderdaad een bedankje genoeg was voor ons, maar nee, hij wou perse langs komen met een flesje wijn :)

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Hoe komt een vreemde aan je telefoonnummer?

Anyway, als je al meerdere keren hebt aangegeven dat het niet hoeft en ze wil perse iets terug doen voor je dan zou ik het aan nemen :).

Het is toch een vriendelijk gebaar.

6. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

Ze had haar vriend gebeld met mijn mobiel;)

Ik heb maar 1 keer aangegeven dat het goed was en toen ben ik weer weggegaan. Maar ik zal nog wel een keer zeggen dat het echt niet hoeft.

Deel Deze Pagina