Zo heb ik lang gedacht maar ben meerdere malen erg vriendelijk geweest en heb voor mensen dingen gereserveerd (voor week of langer) En elke keer kwamen ze hun afspraak niet na. Ik hou het een paar dagen vast langer niet meer. Vind dat erg jammer, maar uiteindelijk blijf ik er mee zitten. Ik zou dus zeggen als ik het nog heb mag hij het natuurlijk overnemen. Als het een paar dagen is hou ik het vast voor iemand.
Nee. Tussendoor krijg je misschien nieuwe kopers. Wijs je af en aan het einde van het verhaal hoor je niet meer van de beste mvr. En zit jij nog met je spulletjes.
Ik zou ook zeggen dat ze eind van de maand dan maar kijkt of 't nog te koop staat. Ik zou geen andere boden ervoor mislopen, voor 't zelfde geld is er iemand die er wel direct 15 euro voor geeft. Ik vind het overigens ook raar dat je op dingen gaat zitten bieden (als mogelijk koper) zonder dat je het geld effectief hebt. Kijk dan rond op 't moment dat je het geld wel hebt. Als ik iets koop / verkoop wil ik dat dat snel gaat en wil ik niet nog 3 weken op geld zitten wachten of 3 weken zitten wachten voor ik 't kan opsturen.
In deze gevallen zal ik zeggen, nee,ja maar als ik een bod krijg dan gaat ie weg, heb ik het nog dan is die voor jou, teveel ervaringen met afzeg mensen of waar je helemaal niks meer van hoort
Het ligt een beetje van de reactie af of ik het zou doen. Beslis meestal op gevoel na aanleiding van het mail contact of ik het doe...... Ben gelukkig pas 1 keer van een koude kermis terug gekomen.