Wat heb jij nodig om in slaap te vallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Misha85, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    De titel zegt het al :)
    Hoe kom jij het beste/snelste in slaap en waar kan je echt niet zonder:D

Ik heb een klein kussentje in m'n armen nodig zo dat ik niet"om val" als ik op m'n zij lig
    En ik heb het liefste dat m'n vriend snurkt :) dan ben ik zo in dromen land:D
    Regen slaap ik ook goed op,heerlijk dat ritmische getik tegen de ramen :)

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Vriend zijn arm en liefst nog schouder erbij ook :).

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Uhm.. Mijn eigen kussens, een doekje in mijn hand (tja echt, tik geworden om daar aan te rommelen vlak voor het in slaap vallen: vanaf een paar maanden oud doe ik dat al :)), mijn man naast me anders lig ik in een soort waakstand en slaap ik absoluut niet en inderdaad regen: ik slaap dan wel hoor!

4. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Haha dat doekje heb ik ook nodig ;)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mijn oordoppen, en even ontspannen een spelletje spelen. Op mijn rechtse zijde liggen en dan val ik na een tijdje wel in slaap...

Slaap slecht dus als ik wat hoor of zie dan kan ik niet slapen... :(

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha durfde het bijna niet te zeggen :p

7. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Gewoon mijn ogen dicht :D

8. woepsie

woepsie Lid

9 okt 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhmmm iets horizontaals... ik kan overal slapen, als ik maar (half) kan liggen! Oja een laken/dekbed/sjaal om onder te liggen waardeer ik wel, maar hoeft ook niet eens perse!

9. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik moet iets tegen mijn rug aan hebben, dus een deken of t-shirt. En vooral geen gesnurk!

10. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    niks, mn ogen dicht en ik ben weg (op enkel uitzonderingen na) heerlijk om zo makkelijk te kunnen slapen

11. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Een flinke dreun op mijn hersens.

12. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet altijd eerst een paar minuten lezen anders blijft het heel onrustig in mijn hoofd. Zelfs al kan ik mijn ogen amper open houden zonder lig ik na een uur nog wakker.

13. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Een kussentje tussen m'n benen haha, mijn taille is na de bevalling nog superslap waardoor het voelt alsof mn ingewanden niet goed liggen. En dat kussentje houdt het mooi bij elkaar. :D :p :p

En een dekentje over mn benen, zonder deken kan ik echt niet slapen..

14. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Stilte, als de buren een feestje hebben of in de tuin nogal luidruchtig praten, lig ik mijzelf echt te irriteren waardoor ik het geluid alleen maar harder hoor en dus al helemaal niet meer in slaap kom. Heb trouwens vrijdag oordoppen gekocht, maar heb ze gelukkig nog niet uit hoeven proberen. :D
    Daarnaast een deken, zonder deken kan ik echt niet slapen, verder doe ik mijn ogen dicht en val ik eigenlijk vrijwel direct in slaap.

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja slaap ook met een voedingskussen tussen mijn benen.. vind mijn bekken een stuk fijner.. ;)

Verder werkt goede sex ook erg goed als slaapmutje haha ..

Overigens ben ik een slechte slaper, lig altijd wel even wakker. Vind ik niet heel erg. Heb even nodig om de dag los te kunnen laten zeg maar.
    Zolang het niet zoals vannacht 04.30u ofzo wordt ( mede dankzij het onweer en oversture darmen.. ) trek ik dat prima

16. Aylen

Aylen Niet meer actief

Rust in mijn hoofd. Zolang ik dat heb slaap ik overal, liggend of onderuit gezeten, met of zonder licht etc.

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Een bed en een fatsoenlijk hoofdkussen. Dan gaat het allemaal wel :)

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb echt nodig mijn eigen hoofdkusssen, een dekbed om onder te kruipen tot mn nek (ook bij 30 graden alleen een dekbedovertrek werkt niet voor mij). Mijn 'stinkende knoopkussen' moet absoluut in mijn buurt liggen zodat ik als het nodig is ermee kan frutselen. Oh nouja en ik heb dus echt geluid nodig, dus ik val echt het liefst en lekkerst in slaap met de tv aan op de achtergrond (rtl late night, nieuws, herhaling boulevard, ideale in slaap van tv :cool:).

Mijn kussen en knoopkussen gaan dus ook altijd mee op vakantie. Knoopkussen zelfs in de handbagage want stel je voor dat de koffer kwijt raakt :$.

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Rust! Dat heb ik nodig.. wil niks horen..

Soms snurkt m'n vriend, verschrikkelijk!! Dan draai ik hem om en is het wel klaar maar heeel soms (1x in de 2 mnd) ga ik op de bank slapen want dan stopt hij niet.

Of kwakende kikkers pfffff... (vijver gaat dicht Yess)

Lastig ben ik... Gewoon alleen stilte dus

20. Koon

Koon Niet meer actief

Ik ook stilte, slaap ook regelmatig met oordoppen.
    Verder slaap ik meestal goed in maar vaak slecht door. Ik moet namelijk áltijd plassen rond 4.00-5.00 uur en regelmatig kan ik dan niet meer slapen.
    Ik heb dus eigenlijk ook een minder actieve blaas nodig 's nachts. Maar ja...

Deel Deze Pagina