Een jaar na de bevalling nog steeds melk uit borsten?!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Saartje123, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hallo dames.

Ik ben een jaar geleden bevallen van de jongste. Ik heb alledrie mijn kinderen borstvoeding gegeven. De laatste heeft maar 4 maanden de borst gekregen, maar nu 8 maanden daarna verlies ik nog steeds melk uit mijn borst. Ik heb dit bij de vorige twee helemaal niet gehad, terwijl ik ze veel langer heb gevoed. Ik begin me af te vragen of het wel normaal is om dat nu nog steeds zo te hebben. Hebben andere moeders dit ook gehad?

ps. Ik ben van plan om maandag voor de zekerheid een afspraak te maken bij de dokter hiervoor. Maar ik was benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.

2. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je niet zwanger zijn?

En ik heb ook wel eens gehoord van een te hoog prolactine gehalte?

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zelf heb ik nu 10 maanden nadat de jongste voor het laatst bij me dronk ook nog melk. Verklaarde het voor mezelf doordat ik de middelste een jaar voedde, toen zwanger raakte en nog doorvoedde tot ruim 20 weken zwangerschap en erna weer ruim 16 maanden bv. Maar apart vind ik het wel :p

Merk wel dat het minder wordt, maar weg is het dus bijna 10 maanden later nog niet.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    is het veel melk of een heeeeel klein beetje. had het wel tijdens het gebruik van de minipil en was toen nog nooit zwanger geweest

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier is het ook nog niet weg. Denk dat je tot heel lang nog druppels melk kan verliezen. Had gelezen dat het bij sommige vrouwen nooit helemaal 'opdroogt'.

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Mijn zoons 9 maanden, heb 1 maand borstvoeding gegeven en verlies af en toe nog wat druppels. Kan wel een aantal maanden duren.

7. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    Jep dat kan. Ik vertelde het toevallig aan de doktersassistente. En die zei dat ze dat zelfs nu nog wel eens heeft. Ik schatte haar op achter in de 50.

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik ben zo jaloers op jullie :( ik wou dat ik het had
    Heb zo m'n best gedaan om de borst te geven maar dat is nooit echt goed gelukt
    Doet nu nog zeer.:(

Deel Deze Pagina