Hoi iedereen, Heb wederom een vraag... Nog steeds niet ongesteld. Nu 5 dagen overtijd. Last van allerlei kwaaltjes, maar dat zegt natuurlijk niets. Gisteren een test gedaan: negatief. Zou ik vandaag weer testen? Of zou ik even wachten? Wat zouden jullie doen?
Ik zou zeggen bloed prikken maar weet het nut niet als je zw testen negatief zijn...Mss langere cycli deze keer? Wat zegt je gevoel wat je moet doen?
Hoelang waren al je vorige pilloze cycli?? Weet je ook wanneer je eisprong was? Zonder weet van je eisprong (dmv ovu testen of tempen) kan je eigenlijk nog niet zeggen dat je overtijd bent, omdat je ei bijvoorbeeld deze maand ook later geweest kan zijn. Je nod verschuift dan ook.
Normaal is mijn cyclus 28 dagen heel netjes. Maar een laat ei zou natuurlijk kunnen. Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Omdat ik eigenwijs ben, toch nog een zwtest gedaan, weer negatief. Ik denk dat ik het opgeef voor deze ronde. Alweer.
Als je niet weet wanneer je eisprong is geweest kan het maar zo zijn dat je een langere cyclus hebt deze keer. Het kan dus nog alle kanten op! Dat je test nu nog negatief is wil niet zeggen dat deze kans voorbij is! Tenzij je alleen geklust hebt rond je verwachte eisprong?
Ik heb ook altijd een cyclus van 28 dagen gehad, kon bijna het tijdstip erop gelijk zetten. Toen ik destijds 3 dagen overtijd was, dacht ik ook dat ik zwanger was. Helaas werd ik op dag 32 ongesteld en sinds die cyclus was het bij mij schommelend, soms 25 dagen en dan weer 30 dagen. Het kan aan stress liggen, zeker als je bezig bent om zwanger te raken en die hoop als je over tijd bent. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je wel zwanger bent, dit zou ik laten testen via de dokter en een bloedtest..
Vandaag testen heeft weinig zin als ie gisteren nog negatief was. Als je niet weet wanneer je eisprong is geweest kan je ook niet weten dat je overtijd bent Kan best dat je een keer een late eisprong hebt gehad en daardoor dus ook automatische een langere cyclus hebt. Zijn best veel dingen die invloed kunnen hebben op een eisprong. Enige wat je kan doen is afwachten en om de 2 a 3 dagen ongeveer een keer testen.
Moeilijk inderdaad hoor, ik had ook gewoon getest haha dus snap je gevoel helemaal. Zou nu zeker een dag er tussen laten dus morgen niet testen. Dan pas vrijdag weer mocht je geen geduld hebben. Vijf dagen over tijd is lang en je geduld word op de proef gesteld maar geen rood is hoop he. Succes
Tot op heden nog steeds niet ongi. Ik vind het zo raar!! En vervelend. Denk de hele tijd dat ik ongi ben, maar dan is het toch niet zo. @lolababy, ik zal vrijdag of zaterdag nog een test doen. Heb eigenlijk geen hoop meer, maar toch. Ennn... Zaterdag is mijn partner jarig dus dat zou natuurlijk best een leuk cadeautje zijn (voor over 9 maanden, hihi)
Oh wat vervelend. Ik had allang een paar testen er tegen aan gegooid uit ongeduld. Ik hoop voor je dat je volgende test mooi positief is en je daarmee een mooi cadeau hebt.
Ja precies en er zijn genoeg dames die ver na nod testen hihi hoe erg frustrerend het ook is meid. Ff geduld nog, Ik teste ook elke dag hoor haha weet precies wat je mee maakt
Heb mezelf voorgenomen om niet iedere dag te testen! Tenzij er opeens een tuurstreepje op staat natuurlijk 😉. Vrijdag mag ik weer (als ik nog steeds niet ongi ben).