ervaring cb digi met dubbele hormoon indicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door yasmine04, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaring met deze testen?
    Vandaag is al dag 3 met een knipperende smiley en vraag me af wanneer hij nu eens positief wordt..

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha, als je googlen vind je hier meerdere topics over.. Ik vond deze testen helaas niet fijn. De "gewone" met smiley wel, die kwam elke cyclus gewoon tevoorschijn.... Balen hè van dat geld!! Je wilt dan gewoon het meest geavanceerde proberen, maar bij mij werkte die dus niet!

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Oh hè bah :(
    Ja dacht geef er wat geld voor uit dan heb ik iig duidelijkheid maar nog niet dus ..
    De gewone Hoe heten die dan? Gewoon ovulatie test cb zonder hormoon indicator?
    Andere ervaringen zijn uiteraard welkom :)

4. olivia23

olivia23 Niet meer actief

Ik vond het wel prettig en had wel netjes 1 of 2x knipper en daarna gewone smiley. ik voel mijn eisprong ook altijd en gebruikte het meer als bevestiging en het klopte altijd. Maarja zoveel mensen zoveel meningen... Kijk gewoon wat voor jou het beste werkt.

5. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Ik had 8 dagen knippers :-S

T jammere is dat deze test al gaan knipperen bij een kleine oestrogeentoename (1 van de 2 streepjes wordt dan lichter) en hij wordt pas vast als er voldoende LH komt.

Hij gaat dus bij het minste of geringste knipperen en blijft dit volgens mij ook doen (dat ding heeft soort geheugen geloof ik) totdat er voldoende LH komt.

Als je een beetje googelt dan hebben meer mensen hier 'last' van.

Succes!

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Na 3 dagen knipperen is hij vandaag dan eindelijk positief :)

Deel Deze Pagina