Hoi meiden, Tijdens het groeien van een eitje heb ik maandelijks erge schouderpijn. Als het eitje is gesprongen, verdwijnt de pijn. Nu gaan we over een paar weken beginnen met IUI en ik zal daarvoor hormonen moeten spuiten. Ik ben dus heel benieuwd wat dat gaat doen met mijn schouderpijn. Wat denken jullie?? Wat zou jullie theorie zijn? Liefs laura
Wat ik van andere mensen hoor zijn de (extra) klachten van 1 injectie te verwaarlozen. Veel succes met je behandeling!
Qua schouderpijn kan ik je niet helpen. Qua andere bijwerkingen heb ik met prikken bijna geen klachten en hiervoor clomid en dat was vreselijk haha
Bij clomid tabletten had ik alle kwalen die je je bedenken kan.mbij injecties menopur nergens last van. Ik hoop dat voor jou dat dit ook voor jou zo is!
Wij hebben nu 7 spuiten menopur erop zitten. Het enige waar ik last van had de eerste dagen was wat diarree (sorry), maar gelukkig niet heel erg. Nu nergens meer last van, behalve dan een extra puistje. Van mijn schouder heb ik nooit last, daar kan ik je dus niet mee helpen. Tot nog toe valt het dus reuze mee bij ons. Succes straks met de eerste spuit, spannend moment vond ik dat!
Bij mij: Clomid: heel veel bijwerkingen en geen resultaat Menopur: weinig of geen bijwerking en wel resultaat
Spannend!! Op welke cyclusdag moest je beginnen met spuiten? Ik vind het idd best spannend om te spuiten, het is voor een heeeel goed doel! Hou je me op de hoogte?
Ik moest beginnen op cyclus dag 3. Ik hou jullie op de hoogte! Wanneer (cyclusdag) moet jij beginnen?
Hoi hoi, Morgen moet ik beginnen met spuiten van Gonal F 50 eenheden. Dat is dan op de 3e cyclusdag. Hoe gaat het met jou?
Nou meiden.. Hoe meer hormonen ik spuit hoe erger de pijn in mijn schouder hopelijk springen de eitjes snel. Er zijn gisteren 2 mooie eiblaasjes gezien.. Vannacht was echt een hel van een nacht met die pijn
Wat ontzettend vervelend Laura! Ik had echt totaal geen bijwerking van de hormonen, maar had dan ook menopur. Heb laatst ook fostimon en triptofem moeten spuiten en ook daar geen last van. Misschien nog eens aangeven bij de arts? Mogelijk dat deze een antwoord heeft?