Wat zouden jullie doen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavjulia, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik denk dat ik je wel begrijp, het is je beste vriendin je deelt lief en leed en dat schept bepaalde verwachtingen ;) en ineens doet je vriendin dit, en dan voel je je een soort van buitengesloten, dit hoeft en zal ook ongetwijfeld niet de bedoeling zijn geweest van je beste vriendin, maar zij had zich toch ook wel in jou kunnen in leven hoe dit voor jou moet voelen en overkomt, een kaartje sturen vind ik als je zo een band heb wel wat onpersoonlijk, ik denk dat je daar ook teleurgesteld om bent en niet omdat ze getrouwd is, maar meer dat ze jou niet persoonlijk heeft laten weten dat ze getrouwd is en jou met "de rest" een kaartje heeft gestuurd terwijl het gevoel zou moeten zijn dat jij net dat beetje belangrijker voor haar zou zijn als een vage kennis.

persoonlijk vind ik échte vriendinnen bespreken alles dus ook dit gevoel, ik zou er niet mee blijven zitten, en het haar toch vertellen dat je hierin toch een beetje verdrietig bent maar ook heel blij voor haar uiteraard dat ze getrouwd is. Als je dit weg stopt zal het tussen jullie in blijven staan en dat hoeft helemaal niet ;)

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen.
    Ik zou me ook gepasseerd voelen als ik het alleen via een kaartje in de bus te horen zou krijgen.
    Dat ze in het geheim trouwen is hun goed recht maar dan zou je je naasten en degene die je dierbaar zijn wel even kunnen bellen om het persoonlijk te vertellen.
    Ik begrijp je volkomen.

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik begrijp het ook.
    Had ook zo een vriendin, tijdens mijn zwangerschap geen interesse tonen nou dat kan, niet iedereen vind kinderen leuk.
    Maar daarna nooit vragen hoe het gaat oid, zeggen dat je babys stom vind.. En dan doodleuk vertellen dat ze 20 weken zwanger was.. Dat stak wel een beetje.
    Zou het gewoon bespreken hoor!

( andersom ook gehad, vriendin die het niet leuk vond dat ze niet live van eerste zwangerschap hoorde. Uitgesproken en excuses aangeboden en we zijn nog steeds vriendinnen)

4. rums

rums Niet meer actief

Snap je gevoel wel. Maar persoonlijk zou het mij niet uit maken.

Deel Deze Pagina