Nog meer dames met een laag gewicht/(licht) ondergewicht die graag wat extra kilo's erbij willen hebben in aanloop naar een zwangerschap? Deel hier je gouden tips, schrijf frustratie van je af of schep trots op bij het bereiken van je doel!
Ja ik , ik zit nu op een redelijk gewicht maar bij mijn dochter moest ik echt kilo's aankomen. Mijn cyclus werd door m'n ondergewicht steeds langer. Op dit moment heb ik net een gezond bmi van 18. Maar wil nog graag zo'n 5 kilo aankomen, helaas vliegen de laatste zwangerschapskilo's er nog steeds af. Tips, tsja... Op vaste tijden eten en veel tussendoortjes (niet ongezond natuurlijk)
Jullie mogen mijn kilo's hebben, wil ze maar al te graag weggeven helemaal gratis 😬😬😬😬😬😬
Helemaal mee eens, maar na die 9 maanden ben ik ze ook gelijk weer kwijt Aankomen is soms net zo frustrerend als afvallen
Ja! Hier hetzelfde! Helemaal in combi met bv is er noet tegen aan te eten zeg! Probeer idd ook regelmatig te snacken (verantwoord enzo en soms ook gewoon lekker haha, lang leve een goed excuus voor alle pepernoten!) maar merk nog weinig verandering. Hoop dat het straks makkelijker gaat nu we een beetje aan het afbouwen zijn en de kleine ook meer en meer eet. Enne, al die gratis kilo's zijn hier ook welkom hoor haha.
Hier gaan de kilo's er niet af, helaas... Maar wat je kunt doen is, krachttraining, eiwitten en volle producten eten en zeer regelmatig eten. of zelfs 4 maaltijden op een dag en dan ook nog elke keer een tussendoortje. Een bak volle yoghurt met fruit, gevulde eitjes of een uitsmijter... En voldoende slapen!!! Succes! Dit is net zo vervelend al te zwaar zijn
Ik ben 7 kilo aangekomen door te stoppen met roken, dagelijks een bak vette nootjes (walnoot, pistache etc.), veel avocado te eten en tevens eiwitten en zuivel toe te voegen aan mijn dieet (ontbijt nu met kwark en banaan!). Allen dragen ook bij aan een goede voorzorg voor een eventuele zwangerschap. Tevens denk ik dat mijn olie-supplementen ook hebben bijgedragen, maar ik weet niet precies hoe dat zit. Ben wel heel blij met mijn huidige gezonde gewicht in ieder geval, en nu nog een wondertje die er ook gebruik van kan maken 😊.
Die nootjes zijn een goed idee! Lekker voor de tv 's avonds nomnomnom. Ga ze toevoegen aan mijn lijstje