ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rose2887, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal. Ik wil deze maand met ovulatietesten beginnen en vroeg mij af welke jullie gebruiken?

Ik zag in de action goedkope ovulatietesten liggen, maar zullen deze wel goed werken omdat het zo goedkoop is? Clearblue bijvoorbeeld is hartstikke duur!!

Ik hoor het graag van jullie:)

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hierover wordt al heel veel gepost op dit forum. Misschien even via Google zoeken op 'welke ovulatietest' en evt nog 'zwangerschapspagina' erbij. Kun je vast wel referenties vinden 😉

Ik gebruik zelf die van Sensitest. De dipsticks. Lekker goedkoop en simpel. Maar hoor over Action ook goede verhalen. Kwestie van proberen. Allemaal een beetje hetzelfde.

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik gebruik ze van de action en bij mij werken ze echt super. Een hele lichte streep als ik begin en elke dag worden ze steeds donkerder met een knal als mn piek is. Ik vind ze fijn!:)

4. Homeland

Homeland Niet meer actief

Hai, ik heb ook Action testen maar ben er niet tevreden over. Kan de streepjes niet goed interpreteren en wil gewoon duidelijkheid. Ik ga cb digitaal doen na deze periode. Zwanger&Kids schijnt ook goed te zijn. Succes :)

5. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Ik heb dipsticks van Zwanger & Kids. Werken ook perfect en zijn erg goedkoop.

6. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
  7. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties en tips !!!

Deel Deze Pagina