Ligt heel erg aan de foto. Moeilijk zo te zeggen. Vindt zelf sepia heel mooi maar nu ook al zwart/wit foto's gezien die prachtig waren. Dus alleen met foto kan ik het beter beoordelen 😉
Hier ook meestal zwart wit. Kleur ook mooi. Sepia vind ik persoonlijk wat ouderwets op de een of andere manier.
Dit is de foto... 😃 Zal zo nog even in het zwartwit en sepia toevoegen! Zit nog een watermerk in omdat ik die pas volgende week krijg
Ligt aan het type foto en de compositie. Bij een portretfoto met mooie contrasten is zwart wit mijn favoriet. Voor vakantiefoto's of groepsfoto's vind ik kleur mooi. Sepia is niet echt mijn smaak, maar die zou ik wel kiezen bij portretfoto's die ik bijv aan mijn ouders zou geven, die houden er wel van. Edit zie dat je ook een foto hebt gepost, als je hieruit moet kiezen vind ik de sepia meer spreken, en als je dit zelf ook mooi vind zou ik die kiezen.
Lieve foto! Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt, hoe de rest van je interieur is. Als dat zwart/wit is en moderner, zou ik eerder voor zwart/wit kiezen. Maar als je juist wat warmere tinten in je huis hebt, dan voor sepia. Maar sowieso vind ik sepia over het algemeen mooier.
Ik vind dat er vaak te snel voor zwart wit of sepia gekozen wordt en dat er dan ook nog eens veel te braaf met de curve gespeeld wordt, als dat al gedaan wordt... Bij deze foto zou ik voor kleur gaan.
Eerlijk gezegd vind ik de foto in kleur het mooist. Eigenlijk een beetje zonde om zo'n leuke foto in een andere kleur te bewerken. Maar als ik moet kiezen zou ik voor sepia gaan. Oh sorry! Goedemorgen... Ik zie nu pas dat kleur ook een keuze optie is. Ik dacht dat je alleen moest kiezen voor zwart wit of sepia 🙈.