Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Patri1982, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zouden jullie doen?

1. Doorlopen

2. Iets van zeggen

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Ik kan me daar ook heel boos om maken!
    Toch zou ik er niks van zeggen, je weet niet wat voor reactie je terug krijgt. Bovendien weet ze vast dat het fout is. Jij bent niet in de positie dat op te lossen.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja precies dit .. je weet niet precies wat er speelt of hoe de situatie is.
    Je weet niet eens zeker of het wel bier was.

Iemand die ik ken is uitgescholden omdat ze zwanger rookte.. Behalve dan dat ze niet zwanger is maar zo`n dikke buik heeft door bepaalde medicatie die ze slikt. Daarnaast al jaren niet meer rookt, maar net erg slecht nieuwe had gehad en er voor het eerst in jaren weer eens een opstak. Ok het is niet goed voor je. Maar mensen zo op het eerste oog veroordelen vind ik ook niet goed.

Als je weet dat er dagelijks in het bijzijn van een baby gedronken en gerookt wordt is het een ander verhaal. Maar 1 malig in het voorbijlopen gezien bij de supermarkt vind ik geen reden om hiermee iets te doen

3. rums

rums Niet meer actief

Leven en laten leven

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Iemand zou haar op haar plek moeten zetten, helaas is dat niet aan mij besteed.

Maaaarrrrr, ik ben echt een flapuit en heb mijn hart op mijn tong, zou zo maar kunnen zijn dat ik mij halverwege bedenk en toch weer terug loop om mijn (eigenwijze) grote waffel open te trekken..:p

5. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.293
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Nee, ik zou hier niks van zeggen:

- Je weet niet zeker of het drank was.
    - Als het wel drank was: je zag geen dronkenschap (ze was toch niet weer zwanger?). Dronkenschap is gevaarlijk, een biertje op zichzelf normaal niet.
    - sigaretten zijn inderdaad ongezond, ook als je ze ruikt van een ander in de buitenlucht. Maar om heel eerlijk te zijn: dit is niets in vergelijking met mensen die binnen 200/250 meter van de fijnstof-snelweg wonen. Jeetje, ze laten hun kinderen zelfs buiten spelen!

Natuurlijk komt het niet fijn over, vroeg alcohol nuttigen en jouw baby rook laten ruiken in de buitenlucht. Ik drink ook nu met kinderen van bijna 6 geen bier in de ochtend (vroeger ook niet ;) ) en rook vrijwel nooit (ok, bij het uitgaan heel soms en vast bij nieuwjaar ook eentje. Daar zijn de kinders niet bij).

Maar te veel oordelen zonder directe fundering of dogmatisme zou ik ook niet aan mijn kinderen willen meegeven. Derhalve valt dit voor mij en zo te zien vrijwel iedere andere zp'er onder "jammer, maar eigen keuze".

6. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Doorlopen.
    Waar bemoei je jezelf in godsnaam mee?

Deel Deze Pagina