wat zouden jullie doen als je 4 dagen overtijd ben en denk zwanger te zijn, je wil graag een test doen maar je vriend is er niet en die komt pas zaterdag weer?
TESTEN....vriend ziet het later wel....zou hem wel het eerste vertellen...en evetueel voor de gein zaterdag dan nog een test doen...maar ik had allang getest!
ja maar hij zei dat ik moest wachten, ik had ook al zoiets, het geheim houden en hem dan verassen, maar ben bang voor zijn reactie... zou hij dan boos zijn? elke dag zeg ik tegen hem, ben nog steeds niet ongie... zegt hij... mooi dan krijgen we een kindje, hij zou er echt heel bij mee zijn, maar het feit dat hij dan niet bij test is?
Als je nu even niks meer drinkt kan je rond t middaguurt zeker wel testen hoor. Ochtendurine is niet (meer) nodig.. Tja, ikzelf had t tóch wel gedaan.. misschien een beetje lullig maar dan heb je dit geheimpje eerst een paar dagen voor 'jezelf'.
en dan zaterdag nog testje doen? waar hij bij is? hij komt in de avond zal hij dan ook positief zijn?
hij zal toch alleen maar blij zijn? niet boos toch? is natuurlijk een super verrassing als het wel positief zou zijn...succes!
ja ga zo meteen even een test halen, maar heb het idee, dat als ik dan thuis kom ik meteen naar de wc moet... kan het dan wel?
Ikzelf heb na 1 dag overtijd wel s middags getest en positief. Dus t kán wel als je geen liters vocht op heb?
heb over de hele ochtend 2 kopjes koffie op, maar is nog niet heel lang geleden, als ik nu zo naar winkel ga ben ik zeker met een uur terug
Tja gewoon proberen dan? Succes! Bij mij kwam de stip binnen n minuut al. Ik had m weggelegt en dacht na n minuut.. ach laat ik toch maar stiekem kijken, hij zal toch wel negatief zijn.. En zie aan mn banner t resultaat! Ps, dan zou ik persoonlijk níet voor de digitale clear blue gaan want die heeft meer hcg nodig dan anderen.
ik heb nu dus een test heaald, kruidvat eigen merk, begreep dat die wel goed was? ik moet al wel naar wc maar niet echt dat ik heeel erg nodig moet