eromheen dacht ik... ik had je ook al geantwoord op het andere topic dus ik dacht ik doe het hier ook maar ff
Ja die snapte ik wel. Bij mij dus ook, op de tepelhof. Dit heb ik eigenlijk altijd al, kliertjes van montgomery heten die dingen.
Hmmm want ik heb dus witte puntjes op mijn uitstekende gedeelte,en voel mijn klieren niet meer...Ik heb mastioplasmy (als ik het goed geschreven heb) waardoor mijn klieren extreem aanwezig zijn...En ben moe,en heb ongi krampjes de hele week al...Spannend!Hihihihi
geen idee meis, op je tepel zelf (dus het uitstekende gedeelte) heb ik niks. Heb je dit keer niks gevoeld? (want dat is toch een handig tooltje zeg maar, maar ook wel erg onzeker lijkt me)
Ik weet het,maar de vorige maand voelde ik het ook niet tot ik op 23 sept naar het ziekenhuis moest voor krampen,toen had ik gelijk weer de veluwe in mijn (.)(.) hihihi Ik pin me er niet meer aan vast het gaat zo vaak fout dit is de 3de keer dat ik het voel...in 10 maand...
Ik heb nu ook heel veel witte puntjes op het uitstekende deel van mijn tepel en volgens mij heb ik dat anders nooit (je gaat je ook vanalles in je hoofd halen hé haha)