nog niet getest, mot nog even 1tje halen, maar ga hm cker wel doen ben nog steeds niet ongie, alleen beetje pijn onderin de buik ben gisteren 10 uur gaan slapen, 3 uur werd ik wkkr en voelde het al opkomen, ikke naar wc en wel 4 keer achter elkaar overgegeven. alles stinkt lijkt het nu wel. dus kan al geen ochtendurine meer gebruiken, ben nu wat aan drinken en dan wacht ik weer uurtje of 2 en dan ga ik testen... wat denken jullie?
zit vandaag ook al op mijn cycles van 39 dagen dus had er toch echt al wel moeten zijn.... en overgeeven doe ik haast nooit. half jaar geleden keer omdat ik echt ziek was en daarvoor was de laatste keer toen ik 5 maand zwanger was 1 x....
balen idd.. nog geen zekerheid.. Anders test je toch nog n x zaterdag saampjes met je partner? En clear blue heeft n hoger hcg nodig hè?! Tja en er heerst ook buikgriep op t moment?! Ik hoop voor je dat je zwanger bent, heel veel succes met verder testen!
ja maar buikgriep blijft je ongie toch niet uit? als ik zaterdag nog niet ongie ben doe ik samen met hem een test
Zie ook mijn antwoord op je andere topic, je bent nu al 2 topics aan het volschrijven met de onzekerheid of je wel of niet zwanger bent, en wat er aan de hand kan zijn. Ik bedoel het niet verkeerd hoor, maar misschien wordt het eens tijd om gewoon actie te gaan ondernemen en eens naar de huisarts te stappen.. Niet praten maar doen
Wat die testen betreft clear blue digital heeft meer nodig maar de gewone van clear blue minder, het is maar welke je gebruikt. Zelf heb ik met de gewone 5 dagen voor NOD ooit positief getest.