Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Roosje24, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Maar dan nog, snap ik niet zo wat het probleem is om dezelfde naam te hebben voor jouw kind als het kind van je vriendin. Als het om een heel zeldzame naam gaat, ok, kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar ze is niet de eerste en niet de laatste die haar kind Yusuf noemt.

2. vlinder257

1 mrt 2016
    80
    14
    8
    Ik vind Yusuf ook een mooiere naam dan Hamza. Ik zou gewoon op de man af vragen of ze het erg vind als je je kindje Yusuf gaat noemen. Al snap ik niet waarom ze het erg zou vinden. Niemand noemt haar zoontje Yusuf

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja daarom dus. Is gewoon een simpele naam. Ze durft het gewoon niet te zeggen. Wat maakt het uit. me zusje zegt laat haar. Er zijn leukere namen dan Yusuf. ik weet het ook niet meer. Ik moet eerst mijn man overhalen over de naam Hamza

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Sorry maar ik vind het best raar dat zij zo doet. Dit is nu al de 2e keer dat je de naam veranderd voor haar. Ik vind het eigenlijk wel erg toevallig dat iemand 2x dezelfde naam kiest. Jammer dat ze er zo'n groot ding van maakt.
    Ik zou denk ik toch een andere naam zoeken want voor mij zou het gevoel voor de naam helemaal verpest zijn.
    Misschien kunnen jullie opnieuw beginnen los van de 2 namen die jullie nu in gedachten hadden?
    Succes ermee!

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Strandbal, ze heeft niks gezegd maar heeft wel laten merken dat ze het niet wil (zo denk ik) naam is idd nu verpest, zo dacht ik opeens net.

Mijn zusje heeft toevallig hetzelfde gezegd net. Laat Yusuf en Hamza en Ga samen een nieuwe naam zoeken en beslissen als hij het ook goed vindt.
    Heb nog niks gezegd tegen mijn man, hoe zeg je dat; ik moet het even laten bezinken ofzo. Ik vind het best jammer, maar ik wil niet overkomen als iemand die steeds namen afpakt ofzo wat niet het geval is eigenlijk maar ja. Alsof er geen andere namen bestaan. Heb nog tijd dus we zien wel .

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind het wel heel vreemd hoor. Zou zelf niet met zo'n soort vriendin kunnen omgaan denk ik.

Deel Deze Pagina