Onze zoon van 11 maanden moet voor zijn buisjes en neusamandel. Nou is hij al van voor de kerst ziek, begon met een buikgriep en dit is na zo'n anderhalve week overgegaan naar een verkoudheid met behoorlijke hoestbuien waarin hij ook weer spuugt. Verder heeft hij ook een piep maar de arts vond het nog niet nodig hem te behandelen. Nou heb ik heel erg het gevoel dat we de ok een paar weekjes moeten verzetten. Laat hem eerst maar weer beter worden. In ieder geval dat hij niet meer zo extreem hoest. Mijn partner heeft er een heel ander idee over en vind dat het gewoon door moet gaan. Wat zouden jullie doen?
Hmm lastig. Opzich zou het natuurlijk wel met elkaar samen kunnen hangen... je hebt kans dat hij nu in zo'n circeltje rond blijft gaan doordat de buisjes er nog niet zijn en zijn amandelen nog niet geknipt zijn.. ik zou even met de dokter overleggen..
Als het dior laat gaan ben je er misschien in 1 x vanaf en als ze hem niet willen opereren zo dan stellen ze het wel uit. Ik zou wel gaan denk ik.
Ik zou gaan, het keel neus en oren dingetjes ligt allemaal in verbinding met elkaar en zo ook weer extra vatbaar voor andere dingetjes en zo blijf je in die circel.... Ik zou dus gaan en hopen dat al voor een groot gedeelte dingen oplost en de kleine daardoor beter in zijn velletje zit
Sowieso als hij ziek is, mag narcose toch niet (als het geen spoed is)? Tenminste, toen onze zoon geopereerd werd (wel een buikoperatie, dus een diepere narcose), stond er dat in geval van ziekte of hoesten je moest bellen voor overleg. Overigens kreeg onze zoon 's avonds na de operatie 40 graden koorts en dat bleek een virus te zijn, maar dat is niet echt lekker als je kind net is geopereerd moet ik zeggen. Ik zou dus gewoon even bellen naar de dagopname voor overleg (zoals vast in de folder staat).
Ik zou het doen onze zoon was ook 11 maanden ook continue ziek en het heeft geholpen maar voor even hij is nu 20 maanden en over weekje gaan zijn keel amandelen eruit Maar hij is nu ook continue ziek snurkt slaapt veel omdat ze nachtrust niet goed is heeft apneus erdoor Anders bel je de kno arts en overleg je eventjes De ingreep viel ons erg mee hij was de middag alweer vrolijk aan het spelen Succes
Waar ik voornamelijk bang voor ben is dat het extreme hoesten een bloeding veroorzaakt bij de neusamandel. Hier mag geen hoge druk op komen te staan. Verder ben ik niet heel gerust op het roesje ivm het piepje. De buisjes zijn ip mijn minste zorg...
Ik zou gewoon morgen even bellen met het ziekenhuis. Gewoon even horen wat hun ervan zeggen. Misschien kunnen ze je geruststellen dat het prima kan en zo niet dan zou ik naar je eigen gevoel luisteren
Wij waren al in het ziekenhuis voor de buisjes en toen begon zoontje te hoesten vanuit het niets. Goed naar zijn borst geluisterd door de arts en we konden weer terug naar huis,operatie ging niet door.
O dan denk ik dat ik de discussie thuis niet hoef te hebben nu...bij de kleine horen we hem rochelen met ademen, kan natuurlijk alleen in de bovenste luchtwegen zitten maar met die zware hoest vraag ik het me af...
Ik werk in het ziekenhuis en bij koorts maar ook bij hoesten gaan bepaalde ingrepen niet door! Ik zou zeker even overleggen morgen en wellicht even naar de longen laten luisteren.
Oke nou dan toch een geruststelling Ik ben nu ook bij de dokter zoontje moet volgende week dinsdag keel amandelen eruit Maar hij is zo zwak geworden hij eet niet drinkt niet alleen bv plasluiers minder als normaal heeft apneus waardoor ik amper slaapt en hij ook niet overdag valt die eleke keer in slaap Hij hoest heel erg neus allemaal groen is ni al 2 weken zo En hij is al zo mager en klein
Ach arm kleintje, ik denk dat ze bij jouw kleintje op het moment geen keuze hebben aangezien de kleine zijn overige gezondheid voor gaat. Bij ons mannetje hebben ze de keelamandelen ook ter sprake laten komen maar probeer die nog uit te stellen. Veel beterschap en sterkte voor mama!!
Dankje ze hebben een kuur gegeven en moest opletten dat die wel genoeg vocht binnen krijgt Ni hopen dat die opgeknapt is voor dinsdag anders moet het weer uitgesteld worden