Wat zouden jullie doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Tijd heelt op zich geen wonden, het is wat je in die tijd doet dat zorgt voor heling.
    Dochter is slachtoffer van de keuzes van haar vader. Het is aan de vader om dit in goede banen te leiden maar blijkbaar vindt hij dat niet zo nodig.

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ze weigert zelf alle hulp die hij en anderen haar aanbieden
    Met iemand praten doet ze ook niet, weigert ze pertinent

3. Deliana

Deliana Niet meer actief

Je hebt eigenlijk zelf al een heel goed antwoord gegeven op je vraag.

Wat jij wil, kan (wil) hij niet bieden. Ik denk echt dat je een goede keuze gemaakt hebt, hoe rot het nu ook Is voor beiden. Dit werkt gewoon niet.

Jij en je zoon verdienen beter. Sterkte

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Maakt niet uit. Het gaat niet om hulp accepteren vanuit haar, het gaat om de grenzen die hij stelt. En dat hij gaat staan voor jou en je zoontje en de relatie die jullie als partners met elkaar hebben.
    Dan maakt het verder 'weinig' uit wat zij doet. Probeer om het anders te zien. Je maakt haar tot de dader en dat is ze niet. Hij laat dit gebeuren doordat hij niet optreedt.
    Inderdaad wel de lusten niet de lasten. Ik vind het echt erg dat hij zich achter zijn kinderen verschuild. Probeer daar niet in mee te gaan.
    Hij is verantwoordelijk.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee dat klopt idd maar voor zijn dochter ben je de tweede vrouw na haar moeder. Ze heeft in haar jonge jaren veel meegemaakt en reflecteert dat nu op jou. Jij bent de tweede vrouw die 'haar vader afneemt' en hem mogelijk verdriet kan doen. Eerlijk tegenover jouw? Zeker niet, jij verdient dit niet.
    Maar ik begrijp enerzijds haar houding wel.
    Kies nu wat voor jullie het beste is. Jij verdient beter dan wat hij je ksn geven.

Ik denk overigens niet dat hij wel de lusten niet de lasten wil maar dat hij voor ern onmogelijke keuze staat. En zoals je zelf zegt je kind gaat voor alles.

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    De dochter is triest genoeg de 'winnaar' in dit vreselijke verhaal waar eigenlijk alleen verliezers zijn

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hij heeft aangegeven een lat-relatie te willen, jij bent op zoek naar een gezinsleven. Over dit punt moet je nadenken. Kan jij je aanpassen en een lat-relatie aangaan? Zo nee dan heb je de juiste beslissing genomen. Zo ja dan heb je iets om voor te vechten want als het echte liefde is kun je alles overwinnen.

Dit meisje is ws vreselijk beschadig door haar moeder (anders had ze niet hij haar vader gewoont) en later dit zijn nieuwe partner en nu ven jij jn haar leven. Als jij ervoor kiest verder te gaan en een lat-relatie aan te gaan zullen er alleen wel dingen moeten veranderen. Als hij voor jouw kiest dan koet hij vol voor jou kiezen en voor je opkomen en toelaten in zijn leven. Ook eens bij elkaar kunnen slapen enz. Gewoon komen en gaan naar de sex had ik nooit geaccepteerd en heeft echt niks met een relatie te maken.

Deel Deze Pagina