Even een vraagje. Ik geef volledige bv en mijn menstruatie zit er weer aan te komen helaas. Heeft dit invloed op de bv en z ja wat kan ik dan het beste doen om mijn bv op pijl te houden? Extra kolven, aanleggen? Bij de eerste twee kwam mijn menstrutie pas na de bv weer op gang dus ik heb geen ervaring.
ik geef ook volledige bv en ben ook pas ongesteld geworden maar het had bij mij geen effect erop heb nog steeds voldoende enzo.
Ik merk het wel. Een paar dagen voor mijn ongesteldheid is mijn productie iets minder. Sven komt dan vaker voor een voeding. De smaak van je melk kan ook anders zijn.
Ik moet je eerlijk zeggen, ben nog steeds niet ongesteld geweest ( ik mis het niet ofzo). Wat ik van anderen hoor, idd veel aanleggen, dan is het het snelste over. Pas met een maand of 9 is je productie stabiel, dus dan zal het waarschijnlijk minder/geen invloed hebben.
Bij de oudste kolfde ik fultime en daar merkte ik duidelijk aan mijn productie als de menstruatie eraan kwam, dus dan moest ik vaker kolen om de productie te verhogen. Maar bij de jongste heb ik nooit echt verschil gemerkt. Hoe weet je trouwens dat je ongesteldheid er aan zit te komen? (bij mij kwam dat altijd als een verrassing tenminste de eerste keer )
De eerste en tweede keer had ik een erge dip. Maar nu met de derde keer eigenlijk nergens last van gehad Zou je kleintje het niet zelf oplossen door vaker voor een voeding te komen? @ Bumbaloe, ik merkte ook dat het eraan kwam de eerste keer door een zeurend gevoel in mijn buik en het soort/kleur afscheiding.
Helaas helaas ben ik ook al weer ongesteld! Afgelopen zondag begon Iza vaker te kome, maandag nog meer (borsten waren bijna theezakjes...) en dinsdag werd ik ongesteld. Vanaf toen trouwens weer prima productie.
@Bumbalou: ik merkte dit doordat ik weer baarmoederkrampjes kreeg en roze afscheiding. Mijn dipje had idd te maken met de menstruatie. Marijn komt wer wat vakker en ik kolf wat meer. Het lijkt nu weer wat beter te gaan worden.
Wat handig dat je het aan voelt komen. Ik kan me echt niet herinneren dat ik de 1e keer a de zws aan voelde komen. Maar na dit gelezen te hebben heb ik misschien wat signalen gemist...ik zal deze keer beter opleten van te voren al hoop ik heeeeeel ver over die anderhalve maand van jou heen te gaan.