Het klinkt wel heel erg negatief hoor. Misschien vond hij het zelf ook heel spannend om over te praten, als verliefd iemand die wellicht onzeker is. Dan kan het inderdaad veiliger voelen om het niet rechtstreeks te zeggen. Hij maakt het tenminste bespreekbaar. Ik durfde ook niets recht in zn gezicht te zeggen, maar wilde het er wel over hebben. Je bent verliefd je bent onzeker. Je twijfelt tig keer of je het nu wel niet wel niet moet zeggen.....
Daar ben ik me van bewust hoor. Voor mij zou het ook gewoon heel negatief zijn en uitpakken. Dat je het bespreekbaar maakt, oké. Maar op z'on onbeschofte manier? Het zou mijn zelfvertrouwen z'on optater geven, dat was denk ik niet of heel moeilijk nog te herstellen. En ik heb het hier specifiek over de post van ts. Als ik goed gelezen heb, heb jij het wat subtieler aangepakt dan te zeggen: "zeg, wat was dat voor halfslachtig gedoe?" Of vergis ik me daarin?
M Maar ik ben een vrouw meestal zijn die wat tactischer. Mijn partner had dat ook zo kunnen zeggen, blijft een vent. En tact is niet zijn sterkste kant wellicht lees ik het daardoor iets anders. Ik lees gewoon een opening voor een gesprek, echt op een mannenmanier gebracht. Liever zo als nooit meer wat van hem horen, of dat hij het er bij vrienden over gaat hebben ipv met jou toch
Tsja, het is behoorlijk lomp om dit op deze manier te brengen. Maar het is de toon die de muziek maakt. Misschien vond hij het ook te spannend om er in real life over te praten en probeerde hij het via app met wat humor te brengen. Als hij echt bloed serieus was dan is dit lomper dan lomp natuurlijk. Het jammere van geschreven tekst is dat je soms niet weet op welke manier iets bedoeld is. Ik zou in ieder geval laten weten dat je het erg spannend vond, het een tijd geleden is dat je met iemand intiem bent geweest en dat je misschien ook wat onzeker bent. Ik ben benieuwd hoe hij daar op reageert.. voor mij zou zijn reactie hierop bepalend zijn voor het verdere verloop van de “relatie”. Oh en ik vind trouwens niet dat je je hoeft te verontschuldigen of te beloven dat het de volgende keer beter zal zijn. Als hij weet dat jij onzeker bent en het spannend vind moet hij geduld hebben en ervoor zorgen dat jij je op je gemak gaat voelen!
Het hebben van een dubbel account is zonder toestemming van beheer niet toegestaan. Daarom doen we dit topic dicht. Voor meer informatie kan je contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl