Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 1986cindy, 10 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlidd

marlidd Niet meer actief

Jammer meid!! :( wanneer is je spiraal eruit gehaald? Las toevallig gisteren dat het ongeveer 3 maandjes kan duren voordat die hormonen volledig uit je lichaam zijn. Maar vrouwen er zijn ook vrouwen die gelijk weer vruchtbaar zijn. ( zo had ik deze week een ei van 20mm met mirena, bij toeval ondenkt bij controlegyn) als ze hem bij mij eruit hadden gehaald die dag en ik had die dag ervoor gemeenschap gehad was de kans groter op bevruchting. Ik heb hem dus nog even laten zitten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid:)

1986cindy vindt dit leuk.
  2. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    2 okt is mijn spiraal eruit gehaald, ben meteen ongesteld geraakt. En de maand erop was ik al zwanger, dat werd helaas snel een miskraam. Nu in de tweede ronde erna. Maar dat ik vandaag een negatieve test had beloofd natuurlijk weinig goeds, ben vandaag 10/11 dpo
    Ik had je verhaal gelezen Indd, wil je je spiraal er wel uit gaan laten halen? :)

3. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja bij mij mag die eruit. Ik heb hem eR destijds erin gedaan voor pms maar met de spiraal heb ik constant pijn ook al zegt gyn dat het niet kan. En voor mijn ptss heb ik ook niet het idee dat hij bevordert. En als anticonceptie hebben we ook altijd nog rubbers dus daar hoef ik het niet voor te doen.

4. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Nou goed dat je hem eruit laat halen dan, en ook de bedoeling voor een wondertje?

5. marlidd

marlidd Niet meer actief

Nou op dit moment hebben we 2 kids van bijna 5 en bijna 3 maar ze slapen beide nog niet door al jaren mmm met ze achter de rug en beiden zeer pittig karakter al enig eat kaartjes hulp bij. Wel heb ik zelf nog een eens voor een derde maar ik moet realistich naar mezelf zijn dat onze situatie nu echt nog te ver van stabiel is. Eerst maar eens controle en rust krijgen in de huidige situatie en voorlopig nog even bij dromen houden;) en mijn man krijg .alleen van het idee al bibbers we hebben een behoorlijke hobbelweg achter de rug en dat nog eens meemaken benauwd hem en dat snap ik. Wieweet als beide kindjes schoolgaand zijn dat alles makkelijker word;) maar ik zou niet de mmm weer inwillen voor een 3e. Die plaats hou ik liever vrij voor degene die nog geen kindjes hebben. Ik mag je al gelukkig prijzen met 2 kindjes! ( voelde wel gek doen ik van de week bij de gyn was en ik ineens een ei had, iets waar IK van droomde toen ik nog in de mmm liep en nu ineens plots zomaar met een mirena. En dan kan je er helemaal niets mee... toch dubbel gevoel hoor.

6. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Kan me voorstellen dat dat als een droom voelt om zon ei te hebben, jammer dat je er nu niks mee kan dan. Wel heel verstandig van jullie om goed na te denken over nog een kindje, kost jullie veel energie zo kids die beide niet door slapen pfff...
    Hopelijk veranderd dat snel, hoe jammer is het als het door de natuur niet gegeven is dat je gewoon "natuurlijk" zwanger kunt raken. Lijkt me heel erg, ben blij voor jullie dat het wel gelukt is om twee wondertjes te krijgen. Hopelijk in de toekomst nog een prachtig wondertje erbij :thumup:

7. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Meiden als ik gister getest heb met 10/11 dpo en woensdag 14 febr is mij nod. Denken jullie dat ik dan nog kan heb om positief te testen, of is de kans verkeken?
    Tot nu toe geen bloed... dag 35

8. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ja hoor, je hebt zeker nog kans. Niet alle vrouwen testen voor hun NOD positief. Ik had bijvoorbeeld op 9 dpo een spierwitte test en 3 dagen later verscheen er tot mijn verrassing een mooi roze streepje. Ligt er echt maar net aan hoe snel je HCG aanmaakt, wanneer de innesteling heeft plaatsgevonden etc. Ik ga voor je duimen hoor!!

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dat kan absoluut!
    Je was gewoon heel erg vroeg, en het forum geeft soms de indruk dat we alleen maar zwanger kunnen zijn als we op 9 dpo al positief testen.
    Er zijn zoveel factoren die mee kunnen spelen dat dat echt niet hoeft hoor.
    Zou proberen af te wachten tot woensdag of iig morgen :)

10. marlidd

marlidd Niet meer actief

ja hoor ik teste met de oudste pas exact op 14dpo een tuur. en met de jongste op 9 a 10 dpo een lichte tuur. is zo verschillend.

11. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Ik hoop het echt, het duurt voor je gevoel altijd eeuwen ;)

Toen ik in de avond een positieve ovulatietest en de volgende ochtend nog had hebben we die twee dagen geklust. Manlief was de dagen daarna helemaal niet lekker dus daarna is er niks meer van gekomen. Moet het echt van die twee dagen hebben. Daarom heb ik dit keer voor mij gevoel zoveel minder kans. Ik weet dat het kan, maar ja.... je begrijpt me wel denk ik :D

12. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Ja dat is het ook een beetje, je ziet zoveel succes verhalen dat je denkt dat het met 10/11 dpo niet meer goed kan komen haha

13. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Wat gek He marlidd dat het zo anders kan zijn, waar ligt het toch aan zou je denken. :eek:

14. marlidd

marlidd Niet meer actief

Misschien aan de aktiefheid van zaad en ei??? Geen idee of dat kan. Maar innesteling kan vanaf 4dpo hoorde ik maar bij meeste op dpo 9 pas ingenesteld .Het blijft iets ingewikkelds en mischien dat het ook scheelt hoe jou lichaam op het moment is wanneer dat seintje hcg doorkomt.. nee ik weet het echt niet. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt

15. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    :eek: Dochtertje van 4 net helemaal uit het niets: Mama heb jij een baby in je buik??? :confused:
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

marb en Pink06 vinden dit leuk.
  16. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Jammer kans verkeken rode duivels zijn op bezoek, ;)

17. marlidd

marlidd Niet meer actief

Aaah wat jammer!!! Houd moed volgende ronde nieuwe kansen:)

18. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Ja hoor geven niet zomaar op, we hadden deze keer natuurlijk niet heel erg ons best kunnen doen. ;)
    En als je twee gezonde lieve kindjes rond hebt lopen kun je je gedachten wel weer sneller omzetten. :)
    Jullie horen me de volgende ronde weer x

19. marlidd

marlidd Niet meer actief

Ja dat is ook zo maar toch even balen! Succes met de rode monsters;) en op naar nieuwe ronde!

Deel Deze Pagina