Wat zouden jullie gedaan hebben in mijn situatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door angela8923, 19 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    #61 Debaky, 19 sep 2016
    Laatst bewerkt: 19 sep 2016
    Omdat zij zich bewust was van de situatie waarin hij zat. Ze weet nu hoe die ex van haar man/vriend zich toen voelde. Zij had het een stop kunnen roepen maar ging gewoon door, ik vind dat jij dan ( ook al heb je zelf geen relatie ) ook schuldig bent in dit verhaal.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ha ha... ja hoor...je hebt totaal niks met die andere vrouw..

Fatsoen en respect...ach... wat kan jou het schelen als je verliefd bent op je soulmate... :D

44fa03d61f6d84f2372acbaad78f1036.jpg BewarenBewaren

3. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Het ging erom dat er een reden kan zijn dat ze in die sleur zijn gekomen. Gewild of ongewild

4. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Da's het mooie van meningen, niks is hetzelfde. Indien mijn man vreemd zou gaan geef ik hem voor de volle 100% de schuld hiervan, die andere vrouw totaal niet. Mijn man maakt toespelingen en sommige vrouwen zullen hier gevoelig voor zijn.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja want een vrouw in zo'n dom wezen...dat kan ze natuurlijk niet weerstaan.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik geloof nooit niet dat jij het de vrouw in kwestie niet kwalijk zal nemen. Zeker niet als je weet dat zij al die tijd wist dat er gewoon nog een relatie in het spel was.

Sorry maar ik maak je leven echt kapot als je als vrouw zijnde mij dit aan zou doen.

7. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik snap wel dat vrouwen daar gevoelig voor zouden zijn bij mijn man... da's zo'n lekker stuk :D

8. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    die zijn dan allemaal dom ja, over fatsoen en respect gesproken :(
    Ik zei al eerder, iedereen heeft een andere mening en dit gaat een wellus nietus spelletje worden waar ts niks mee opschiet

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik vind je bericht echt zo naïef over komen. Sorry maar dat vind ik echt.

En dit is een forum...dus dan zijn wellus en nietus spelletjes ( noem het discussie) heel normaal.

Zoveel mensen zoveel meningen inderdaad...maar om iemand buitenspel te zetten in een 8 maanden durend bedrog vind ik echt naïef. Dat is echt geen bevlieging maar echt een hele nare moedwillige actie.

Bewaren

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Jeetje zeg, wat jammer dat dit topic meteen verdraaid wordt... Volgens mij gaat het niet meer om het verleden maar om het nu.

Misschien moet je alles los van elkaar zien, jullie zijn inderdaad anders begonnen maar hij heeft wel voor jou gekozen. Dat betekent dat de liefde ook groot moet zijn geweest. Ik denk dat je dat los moet laten en moet kijken naar het nu. Je man appt met een collega, fout! Maar blijkbaar is hij er erg van geschrokken en wil hij jou niet kwijt. Nu moet jij jezelf afvragen of je alles op wil geven voor de appjes... Natuurlijk ben je het vertrouwen in hem kwijt en zal hij dat weer moeten verdienen maar verlies niet het vertrouwen in jullie liefde. Want dat wordt hier in dit topic met de grond gelijk gemaakt.

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Je vindt vast de kracht om hem te vergeven. Aangezien je in het begin van jullie relatie er ook niet zoveel problemen mee had. Of toch wel? Want het betrof toen natuurlijk niet jou.. maar een andere vrouw die toen in dit zelfde schuitje zat.

En huilen? Ja.. dat zou ik ook doen als je vrouw erachter komt. Je moet toch iets proberen?

12. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Tuurlijk moeten discussies worden gevoerd, mits het on topic blijft en niet zoals het nu gaat, wij hebben nu geen antwoord op de vraag die ts stelt aan ons.

En ja, 8 maanden bedrog vind ik ook geen bevlieging en heel naar, heb ook nergens gezegd dat dat niet zo is.

13. vd21

vd21 Niet meer actief

Jullie zeggen in een sleur te zitten, dan gebeuren dit soort dingen.
    Ik was ook eerst van vreemdgaan is walgelijk en als het gebeurd zet ik je eruit maar weet inmiddels wel beter. Mensen missen iets en zoeken het ergens anders
    Heel goed dat ie t heeft toegegeven en dat er niks verder gebeurd is. En dat jullie hebben gepraat! Nu verder werken aan de relatie

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Of ts hier ook aan schuldig is wil ik best in het midden laten, ieder zijn eigen mening idd.
    Maar is het niet behoorlijk stom om iets met iemand te beginnen die 8 maanden lang zijn vriendin besodemietert en dan vervolgens verwachten dat ie bij jou niet hetzelfde zal doen? Ze heeft zelf ervaren hoe makkelijk hij daarover dacht destijds, dan moet ze echt niet raar staan te kijken dat het opnieuw gebeurd zodra de nieuwigheid met haar er ook vanaf is.
    Om maar niet te spreken over het feit dat ze hartstikke hypocriet bezig is. Een andere mag het aangedaan worden (mèt haar hulp)maar zelf is ze er niet van gediend. Ja toedeledokie, zo werkt het natuurlijk niet.

15. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    What Goes around comes around.
    Wees niet naïef. Wat jullie die vrouw hebben aangedaan gebeurt nu met jou en jij zal niet de laatste zijn bij wie hij dit flikt. Vrouwen die hierin meegaan vind ik egoïstisch dom

16. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Ben ik het zeker mee eens, zo'n start zou ik niet willen hebben gehad, grote kans dat ik de volgende huilende vrouw ben. Daarom zou ik nu een heel goed gesprek aanknopen, want wat als zij niet die appjes had gelezen, hoe was het dan verder gegaan? Komt op mij niet heel betrouwbaar over en vroeg of laat loopt het waarschijnlijk alsnog fout af

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ik zou ook willen uitzoeken: heeft ie spijt dat ie het gedaan heeft of spijt dat ie is betrapt. Huilen zou ik niet zo van onder de indruk zijn in ieder geval. Ik zou echt relatietherapie adviseren. En dat is hard werken. Krabbelt hij terug weet je genoeg.

18. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Jeetje zeg... Jij voelt je onwijs kut nu. Kun je nagaan boe zijn vriendin zich voelde toen ze erachter kwam dat hij al 8! maanden met een ander een affaire had. Tja sorry maar dit is echt pure karma. Jij hebt het een andere vrouw aangedaan en nu doet een andere vrouw het jou misschien ook aan. Nog maar te zwijgen over die fantastische vriend van je. Met je volle verstand 8 maanden een affaire hebben. Nee sorry ts maar dit had je kunnen verwachten.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Dat is waar...het gaat wel heel offtopic

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hij heeft toen misschien wel voor haar gekozen maar nu blijkt wel weer dat de nieuwigheid er vanaf is en dat hij dus weer gaat zoeken naar de spanning die hij toen met TS had. Ik blijf er bij, eens een vreemd ganger altijd een vreemd ganger. Hij heeft dus toen niet voor TS gekozen maar heeft gekozen voor de spanning en de sensatie en aangezien nu '' de sleur '' zijn aantrede heeft gedaan gaat hij weer verder zoeken.

Maar goed, zo zie ik het.

Deel Deze Pagina