Ik denk dat het echt tijd is om ander werk te zoeken. Denk er al jaren over, maar durf gewoon niet. 2 kindjes, vast contract. Het is gewoon eng om te switchen. Maar het grootste probleem vind ik bedenken wat ik dan wel wil. Wat doen jullie voor werk? Misschien kom ik op goeie ideeen. Wil ongeveer 2 a 3 dagen werken.
Ik ben juridisch secretaresse, maar sinds vandaag in de ww en dus weer op zoek naar een nieuwe baan....
Ik werk als kinderbegeleidster/geschiedenisactrice in een museum veelal in de weekeinden en in de schoolvakanties. daarnaast poets ik enkele uurtjes per dag op een basisschool
Ik werk als verzorgende in een kleinschalig verpleeghuis. Hard werken voor weinig hahah maar met collega's wel erg gezellig!
ik was werkeloos...ook geen ww... Maar vanavond mag ik beginnen in het winkeltje bij ons ziekenhuis! Echt leuk! 2 avondjes van 3 uurtjes en wat uren in het weekend!
Gastouder zijn, verdiend dat nog een beetje ? waar moet ik dan ongeveer pm aan denken ? Ik ben trouwens fulltime huismama .. na de bevalling pak ik het schoonmaak werk weer op of word ik gastouder ...
Ik werk als commercieel medewerkster binnendienst op een assurantiekantoor (ik "verkoop" verzekeringen/regel schadeafwikkeling e.d)..