Is het bij jullie ook zo'n noodweer? Hier is het zo donker als nacht, het onweert, bliksemt en het valt met bakken uit de hemel..
ieuww ik heb een hekel aan onweer! het is hier de hele ochtend al aan het dreigen af en toe wat druppels maar meer ook nog niet. Het mag van mij wel plensen maar de onweer mag van mij wel weg blijven!
Ik zit hier op kantoor in Eindhoven en ik heb de lucht nog nooit zo zwart/groen gezien omstreeks 11:00uur in de ochtend! Nu regent en onweert t kei hard!
Ik zit ook in Eindhoven, gewoon eng zo donker als het net was. En nu die regen en onweer wow! Zit op mn werk.. Thuis vergeten de ramen docht te doen. Dat is een natte boel dus binnen
ja hier vlakbij mamavangilani is het ook slecht. regen, onweer. net herfst. ben al kwaad op mn vent en ben dus van sjagerijn vanmorge ook terug mn nest ingegaan. zeker toen schoonma zich er ook nog es mee begon te bemoeien. pfffffffffffffff
Hier vlakbij Weert was het ook pikkedonker... Groene lucht. Staat niet op buienradar... nu regent en onweert het hier ook.
Hier nog 1 uit eindhoven... Wat een weer wat een weer. Het gaat inderdaad flink tekeer. Hoewel het nu iets lichter begint te worden (zo lijkt het)... Leuke 2e vakantiedag Het lijken wel de donkere dagen voor kerst!