Ik zou iets kiezen wat ook een echt gladde stof heeft (hoeft niet écht te glanzen, ook al ivm je 'beste billen', maar zoals de broek die het model op de foto aan heeft). Een doffe stof zoals een legging meestal heeft, vind ik niet zo mooi bij een satijnen tuniek. Overdag wit, en dan zwart, paars of heel donkergrijs voor 's avonds zou ook nog kunnen. Zwarte schoenen kunnen hier volgens mij wel onder, ook bij een paarse legging.
een zwarte leatherlook legging is hier ook wel mooi bij. romantische tuniek met een stoere legging....
Zo'n glimmende zwarte legging of een donkere skinny jeans. Absoluut geen witte legging. Ik vind witte leggings vaak zoooo ordinair lijkt. al helemaal wanneer de zon onze blanke benen nog niet verkleurd hebben
Witte skinny zou mooi zijn maar dan moet je ook witte pumps aantrekken. Anders een zwarte skinny/legging met zwarte pumps en een zwarte tas enzo! Andere kleuren zijn uitgesloten als je pumps zwart zijn.
Ik zou er een zwarte tregging of broek bij aantrekken en om de taille een zwarte brede riem, verder subtiele sieraden en zwarte pumps.
Eerst dacht ik: zwarte legging met een paar nette laarzen! Maar nu ik goed naar de lengte kijk, hij is best kort of niet? Dan zou ik er denk ik eerder een donkere skinny jeans onder doen met een paar mooie pumps. In elk geval geen witte of paarse legging en al zeker niks glimmends, het shirt zelf glimt al hard genoeg.
Ik ben het met noonoo eens, ik denk echt dat hij best kort is, en dat een legging niet mooi eronder staat. Een skinny jeans is echt mooier denk ik. Ook met de stof kan dat heel mooi staan.
haha, echt grappig hoe iedereen hier een mening over heeft. Ik zou ook voor een zwarte legging of donkere skinny gaan trouwens.