Luister, je loopt dat niet zomaar op hoor. En het lijkt mij dat je als verplegend personeel misschien wel vaker op gezondheid getest wordt, dat blijkt dus niet zo. Mag ik dat dan aub belachelijk vinden?? Je piept wel anders als jullie kind daar gelegen had denk
Dat ben ik idd met je eens tulip. Alleen echt vermijden doe je het helaas niet aangezien je niet ziek hoeft te zijn. En zolang je dus niet merkt dat je het hebt is het al te laat. Maar verder vind ik wel dat ze gewoon eens per jaar het personeel na moeten kijken op hele besmettelijke ziektes ( Of ga ik nu heel ver )
Eens per jaar vind ik zeker niet te ver gaan, ik vind vaker. Het gaat om de gezondheid van soms ernstig zieke mensen/kinderen. Leuk als iemand op de prematuur of kinder ic dat heeft daar moet je toch niet aandenken
Ik vind het ten eerste al een slechte zaak dat zoiets per brief gecommuniceerd wordt, lijkt me netter als er in eerste instantie gebeld wordt met het bericht, en daarna nog een aanvullende brief wordt toegezonden, maar goed... Ik zou lekker thuis blijven, hopelijk hebben jullie het niet, maar mocht dit wel het geval zijn en 1 van de kindjes daar wordt ziek, dan vergeef je je zelf dat niet denk ik, omdat je wist dat er enig risco is/was. Hopelijk heb je snel een goede uitslag, en kan je zoontje weer lekker overal naar toe! Succes!