Zelf zou ik daar boven staan en het of gewoon gebruiken als het iets leuks is of wegdoen, maar ik zou niet meegaan/meedoen aan dat soort dingen.
Je hebt wel gelijk daarin. Van de andere kant weet ik zeker dat ze dan weer kwaad zijn als ik het wel zou doen. Daarom twijfel ik eraan.
Ik zou me niet verlagen tot hun niveau, de problemen worden alleen maar erger. Zelf had ik het speelgoed netjes teruggegeven met de vermelding erbij dat als ze me niet zouden respecteren ik ook geen kadootjes wens.
ja dat zou ik ook doen twinkle star. Maar ik zie ze niet en man accepteert het weer. Komt thuis met het speelgoed.
Jullie kind zou niet moeten 'lijden' onder jullie ruzie. Het speelgoed is voor jullie kind, ik vind niet dat jij dat mag wegnemen.
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn. Maar ben nu van mening dat ons kindje geen spullen nodig heeft van mensen die mij niet respecteren. Dat is het hele punt in deze discussie. Wat ik ook aangaf, broer doet net alsof hij ons niet ziet als hij ons tegenkomt. Hij heeft ook aangegeven dat hij niets met mij te maken wil hebben. Dan zou ik zijn spullen niet aannemen.
Maar de spullen zijn niet voor jou, ze zijn voor je kind. Ze respecteren jou niet, maar jouw kind wel. Gebruik je kind niet als pion, dat is niet eerlijk. Overigens begrijp ik je gevoelens wel hoor. Het lijkt mij ook pijnlijk als ze jouw niet respecteren maar wel met jouw kind om willen gaan. Probeer daar toch mee om te gaan, omwille van kind. Je kind is onschuldig hierin, jouw ouders en broer hebben jouw kind niets gedaan.
Het zijn niet mijn ouders en broer. Het ergste is nog wel dat ik zelf geen familie heb. Dan juist zou je wel wat steun kunnen/mogen verwachten. Zonder mij was ons kindje er ook niet geweest. Ik snap jou redenatie wel. Als er niet al zoveel gebeurd was zou ik ook zo denken.
Ik vind het voor een klein kind belangrijk dat beide ouders normaal behandeld worden. Omdat de ouders voor een kindje ook het belangrijkste zijn. Dit geld ook naar mijn vriend toe. Mensen die niet normaal tegen/over hem kunnen doen zijn de deur gewezen. That said is het iets tussen jou en je man. En ik hoop dat jullie er samen uit komen. Verkopen zou ik niet doen. Ik zou het retour afzender doen. Mijn schoonouders hebben wel eens wat voor mijn oudste zoon gekocht. Dat heb ik ook terug gegeven met de boodschap dat het niet welkom is. Als het aan hun had gelegen was hij zonder zijn vader opgegroeid. Dan moeten ze niet schijnheilig cadeau's mee gaan geven.