Wat zouden jullie hiervoor willen betalen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond de 50 euro.

Maar zoals al gezegd; maak er kleinere pakketten van. Want ik zou nooit zo'n groot pakket kopen. En zet er even goed bij welke maten welk seizoen is.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Ik zou nu de winter kleding per maat in een pakket doen. Met een jas erbij bijv gaan die pakketten erg hard. (Hier alles kwijt tot nu toe).
    De zomer kleding verkoopt nu niet erg hard, die zou ik er in het voorjaar op gaan zetten.

Merkkleding die gewild is kun je eventueel los aanbieden of op merk. Ik heb regelmatig iets van z8, die verkoop ik dus los en niet in een pakket.

Rijk wordt je er niet van, maar ik beredeneer zo ; op zolder ligt het maar te liggen tot ik het over tig jaar uiteindelijk weg gooi. Nu brengt het nog wat op, blijft mijn zolder groot genoeg en heeft zoonlief een gevuld spaarpotje (ik geef alles wat ik verkoop van hem ook aan hem), idem met speelgoed etc.

Hier gaan kleine pakketten rond de 15,- weg excl. vz kosten en de grote tussen de 25/35,-

Heb nu ook al regelmatig bijv de slaapzakken/rompers/pyama's er voor niks opgezet met de link naar de betaal adv. Heb al heel vaak aan juist die mensen verkocht. Hun krijgen 'veel' en betalen al vz kosten voor het gratis spul dus de kleertjes zijn 'goedkoop' in hun ogen.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    ik zou en eerste mn telefoonnummer hier is weghalen.

verder wat ik op de foto zie? hooguit twintig euro. meer echt niet. vind het geen aparte kleding eerlijk gezegd. en idd nu verkoop je geen zomerkleding. maak ook meer fotos. bv van echt aparte dingen.

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ook niet meer dan 20 euro. Eventueel nog verzendkosten erbij, maar dat is het eigenlijk wel.

5. Onje

Onje Niet meer actief

De 30 euro zou ik trouwens voor het hele pakket betalen, niet alleen voor datgene op de foto.

6. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.884
    471
    83
    Ik zou zeker de kleding per stuk er op gaan zetten. mensen die echt op zoek zijn naar bepaalde merken, zitten niet te wachten op een heel pakket. Het is ms veel werk, maar je krijgt er zeer ws veel meer voor terug. Je kunt het ook opsturen naar Vintykids.nl, zij verkopen het dan voor je, en dan krijg je een deel van de opbrengst. Maar ik zou het echt eerst zelf proberen op MP en dan per stuk.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik vind de advertentie echt heel leuk en uitnodigend opgesteld. Wekt vertrouwen en dat is echt een pluspunt op MP. Ik denk dat je per kledingstuk 1-2 euro zou moeten aanhouden, hoe vreselijk laag dat ook is voor spul wat in nieuwstaat is. Ik zou zowiezo (ja hoor ik schrijf het gewoon met een z) drote kledingstukken als bv skipakjes of jasjes ertussen uit halen en apart verkopen. Dat is het voordeel van een kledingpakket, je bent in 1 koop van een heleboel spul af, nadeel is dat je er dan per kledingstuk er bijna niks voor krijgt. Dan zou je het op Ebay moeten zetten, maar dat is een klus!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Lastig.. Ik vind de "merken" die jij opsomt geen merkkleding,met uitzondering van IKKS en Calvin Klein (maar dat laatste is niet meer zo populair). Voor kleding van Noppies en Lief! kun je niet zoveel vragen als voor iets van IKKS. De duurdere dingen zou ik dus niet in hetzelfde pakket verkopen..

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Rond 50 euro

Ik als krent ( dus geen shopaholic) ben gek op zulke koopjes van mensen die heel veel uitgeven voor kleding

Dus ik zou dat zeker kopen als ik een jongen zou hebben met die maten.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Even nog wat anders, wat heb je in 86? :)

11. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik zou voor hetgeen dat op de foto staat max 20 euro bieden. echt niet meer.
    alles los verkopen levert veel meer op.

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Dit dus. De andere merken zijn voor mij eigenlijk gelijk aan kleding van bijvoorbeeld de h&m en v&d.
    Ik zou wat meer kleinere pakketten maken en de duurdere merken zoals IKKS in één pakket. Voor de meeste kleding zou ik dan in een pakket ongeveer €2 per kledingstuk rekenen en bij de duurdere merken iets meer.
    Maar of je het dan verkoopt voor dat geld moet je nog maar zien aangezien het aanbod echt enorm is..

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    en inderdaad zomergoed ook apart verkopen?! het groene broekje is een zomerbroekje? ik zou dan toch alweer sneller verder kijken met de herfst en winter voor de deur!

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik zou het splitsen. ik koop zelf veel via MP, maar zo'n pakket dat blijft toch lastig. Maten moeten net overeen komen met het seizoen etc. ik zou pakketjes per maat maken en evt zou ik de ect dure merk kleding apart verkopen, want dan krijg je er wrs meer voor dan in een pakket.
    De enkele keer dat ik iets in een pakketje verkoop vraag ik 1 of 2 euro per artikel. Los verkoopt vaak voor meer, al valt het de laatste tijd wat tegen ivm de hoge portokosten.

Deel Deze Pagina