Alles went, behalve een vent (iig die van mij)

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosado, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ggggrrrr, soms kan ik die kerel van mij wel achter het behang plakken!!!

Op zaterdag gaat ie altijd voetballen en nu had ie het er van de week over dat ze deze zaterdag dan in het dorp waar hij voetbalt zouden blijven eten en 's avonds naar de kroeg gaan. Nou, geen probleem, veel plezier! Maarrrrr, toen ging het niet door en wij zouden dus vanavond gezellig samen een filmpje kijken. Dus ik zit me daar heel de dag al op te verheugen. Belt ie net....ja, ze gingen toch wel eten daar en naar de kroeg :x. Potverdorrie daar kan ik zo chagerijnig van worden. En dan zegt ie ook nog: Tja, ze hebben dat geregeld en het is ook lullig om dan niet te gaan. Waarop mijn reactie dus was: Nou inderdaad, maar je eigen vrouw op het laatste moment afbellen/teleurstellen dát maakt natuurlijk niet uit!

Grrrrr, ik geef maar de hormonen de schuld van mijn woestigheid ;).

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahaha ja nou je kan idd nu je hormonen de schuld geven , maar eerlijk gezegd was ik er ook boos over geworden ! net wat je zegt je vrouw kan wel op het laatste moment afgezegd worden !

tja tis altijd wat met die stomme kerels je kunt niet met en niet zonder ze he :D

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha meis geef je gelijk
    ik zou hetook niet leuk vinden als ineens afgebeld word en je een leuke avond voor de boeg had staan
    ook omdat het eerst niet meer door ging..
    ik hoop dat je toch nog een leuke avond zal krijgen..

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou ik geef je groot gelijk, wel jou teleurstellen.. leuk is anders zit je daar alleen, terwijl je je had verheugt op een avond samen.

die van mij wilt dat ook nog wel eens flikken maar ik pik het vaak niet.. kan wel eens voorkomen maar niet te vaak..

dat is nou het verschil tussen beginnende relatie en een lange relatie, in het begin doen ze alles voor je en zijn ze er voor je en later pfffff nu hebben ze je en laten ze dat best goed verzakken.. en mijn mannetje ook,maar hij ziet dat niet helaas dus ik moet hem er echt aan herinneren dat ik ook wel eens romantiek wil, liefde en aandacht alleen voor mij, net zo goed dat hij dat ook wilt..

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ik ben blij dat jullie er ook zo over denken. Mijn woede is inmiddels gezakt, maar ik blijf het stom vinden. Ik ga zo even wat eten en dan maak ik er maar een lekker avondje van in mijn eentje. Komt vast goed, maar ik spreek hem er morgen nog wel even over aan.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, zo herkenbaar! De mijne flikt het altijd om me te beloven dat we ergens heen gaan samen en dan op het laatste moment heeft ie ineens geen zin en moet ik alleen...zoals nu dus! We zouden samen naar een feest gaan, maar nu wil ie ineens niet meer, want hij houdt er helemaal niet van en dus blijft ie liever thuis...GRRR! Het is dat mijn vrienden weten dat ik samenwoon, want anders zouden ze geeneens geloven dat ik een relatie heb, zo vaak ben ik alleen!

Dus als je nog een rolletje behang over hebt... :D

7. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    hij had toch met jou afgesproken....
    dan moet ie ook een vent zijn om zijn vrienden af te zeggen, zo vanne sorry maar het ging niet door dus niet heb ik met mijn vrouw afgesproken om een filmpie te pakken
    de volgende keer ben ik er weer bij, de mazzel
    ja toch...
    ik zou hier ook kwaad om worden
    zonder hormonen, maar wel met een boel ergenis.

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hormonen of niet, ik zou hem ook op zo'n moment achter t behang plakken hoor! niet echt lief van hem om jou op het laatste moment af te zeggen, hij had ook naar zn vrienden kunnen zeggen dat hij nu al plannen met jou had gemaakt omdat zij afgezegd hadden.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sorry maar eerlijk gezegd zou ik mijn vent groot gelijk geven als hij lekker kan gaan stappen. Een filmpje kijken thuis op de bank vind ik wel wat anders.
    Juist als die kleine er straks is kan dat niet zomaar meer, dus wij grijpen die kans echt als het kan hoor, zelfs al is het last minute. Soms moet je elkaar ook wat gunnen toch!

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zie het probleem ook niet zo... een filmpje kijken kan altijd nog, toch?

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tuurlijk kan een filmpje kijken altijd nog en ik heb er ook nooit moeite mee als ie een avondje naar de kroeg gaat, dat doet ie met enige regelmaat. Dus het is echt niet zo dat ik hem het niet gun ;). Maar ik vind het niet leuk dat als wij een avondje samen zouden hebben, wat nou ook weer niet zo vaak voorkomt, dat het dan niet doorgaat. Hij sport op maandag-, woensdag- en donderdagavond en op zaterdag dus overdag. Ik sport op donderdagavond en zondagochtend. Op vrijdagen en zaterdagavonden hebben we vaak plannen, dus als we dan een keer een gezellig avondje samen hebben op zaterdagavond dan vind ik het niet zo leuk als het dan op het laatste moment wordt afgezegd. Ik ben al lang niet meer boos, maar gezellig is anders....

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik geef je ergens wel gelijk meid!
    Natuurlijk gun je het hem wel, maar mannen vinden het meestal normaal dat ze hun vrouw-vriendin teleurstellen... die vergeeft hen toch wel!

Zo gaat mijn ventje dinsdag en donderdag trainen, soms vrijdagavond minivoetbal doen (ga ik soms mee) en zondag namiddag nog eens voetbal! Dan ga ik wel bijna altijd kijken... Maar hij mag in de week net zo lang "tooghangen" als hij zelf wil... Maar als het dan GEEN voetbal is, loopt hij de hele dag te mokken als ik donderdag van 7 tot 9 weg ben voor de zumba, want dan is HIJ 2 uur alleen (o je, hoe overleeft hij DAT) :)
    Gelukkig leeft hij dan nog als ik thuiskom HAHa

13. matje

matje Niet meer actief

oh zo herkenbaar, maar hier kan ik het niet meer op de hormonen afschuiven hhahaha dat is soms wel jammer
    die van mij komt vaak 's middags uit het werk
    oh ja had ik nog niet verteld maar ik heb vanavond vergadering grrrrrrrrrrrrrrrr had je niet wat eerder kunnen vertellen hhahaha

maar goed voor mij een troostende gedachte dat ik ook profijt heb van die vergaderingen hahah

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind dat je terecht boos mag zijn hoor, mannen zijn zo makkelijk in altijd maar met iedereen afspreken, en vrouwlief komt altijd op de tweede plaats....want ja je woont toch samen, die loopt heus niet weg (volgens mij denken mannen écht zo makkelijk)

Hier ook, mijn vriend spreekt altijd vanalles met iedereen af, ook bijv. om iemand te helpen met klusjes doen, maar de klusjes die hier gedaan moeten worden (en wat ik al 100 keer gevraagd heb) die blijven liggen.

En het is helemaal niet zo dat je je vriend/man niks gunt, maar als er een afspraak is gemaakt met jou, dan kan hij je niet zomaar afzeggen. Daar zou ik ook boos om worden. Helaas gebeurd dat hier ook. En niks van dat: ja laat hem nu nog maar genieten, straks als de kleine er is dan kan hij dat niet zoveel meer. Nee ik vind JUIST dat hij nu al moet laten zien er voor jou te zijn, en zich aan zijn afspraken te houden, daar heb ik hier ook veel discussies over gehad, ik vind dat hij nu in de zw.schap al mag laten zien dat hij meer toewijding in huis gaat krijgen, ik wil er echt niet op wachten tot de baby er is, want dan is het nog maar te bezien of mannen dan wél thuis kunnen blijven.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

We hebben het er vanmorgen nog even over gehad en hij had echt niet bedacht dat ik het zo jammer zou vinden als hij bij de voetbal zou blijven. En hij heeft zijn excuses ervoor aangeboden. Dus ja, dan is het voor mij ook alweer goed....

16. Als je je ergens op verheugd en het gaat niet door, is dat altijd klote.
    Maakt niet uit om hoe vaak je zoiets nog kunt doen.

Wel fijn dat je man z'n excuses aan heeft geboden!

17. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ach, ik ben het inmiddels wel gewend, weliswaar om een andere reden. Als zijn pieper gaat is hij heel snel weg, ook als wij iets leuks zouden gaan doen, of op t punt staan weg te gaan, of dat we hier bezoek hebben. (dan vervloek ik die brandweer wel hoor)
    Waar ik absoluut niet tegen kan is, als hij vroeg klaar is met werken gaat hij vaak naar een vriend toe, ouwhoeren en koffie drinken. Terwijl ik hier helemaal gek wordt want dan is het spitsuur, kids hebben honger, ik ben aan t koken, tussendoor onze baby eten geven, onze kleine meid die moe aan mijn benen hangt, de hond die uitgelaten moet worden etc. etc.
    En dan gaat hij doodleuk koffie drinken......(1x geeft niks hoor, kan ik best hebben, maar zo vaak....??????)
    En buiten dat t dan hier zo stresserig is, vind ik het ook niet leuk dat hij zomaar weg kan blijven en ik NOOIT want ik moet altijd rekening houden met onze kids.

Deel Deze Pagina