Over een tijdje komen hier twee knappe kater-kittens wonen en nu zijn we op zoek naar leuke namen voor ze. Het worden 2 ragdolls, langere haren en lekker zacht en groot. Beetje stoere namen, maar geen onheilspellende namen Tot nu toe vinden we deze namen leuk: Dexter Grover Glaedr (Ik vond ook Bonne en Melle leuk...maar mijn man niet:x) Wie heeft er aanvullingen voor ons?
Zeus en Leopold Hercules en Figaro Stoffel en Kartoffel Stoffer en Blik (een kennis van mij noemt ze zo - ik moest lachen) Meneer de Boer en BieberFever! Dexter & Masukaaaaa, hehehehehehe Nee i'm out... Mijn katten zouden enkel nog ludieke tamelijk gestoorde namen krijgen.
Haha, Stoffer en Blik! Maar inderdaad komt wel de naam Dexter uit de serie Dexter, maar Masuka of Angel ofzo vonden we dan wee rniet leuk...
Wij hebben 3 katers gehad. Van 2 hebben we helaas afscheid moeten nemen (not5he time or place for that story). Nummer 3 verblijd ons nog steeds met zijn aanwezigheid. De namen waren/zijn: Kinky Guus (was niet mijn idee!!!) Jochem
Ik zit met de kids Pieter post de kijken... Die daar heet smoes... Ik vind hem wel leuk noem je die ander gewoon leugen
Ze hebben wel stamboom en ook stamboomnamen waarschijnlijk, maar die zijn bij ons nog nbiet bekend. Morgen eens vragen en kijken of ik daar wat mee kan.
je kan ook wachten tot je de katjes heb, en dan kijken na hun karakter enz en daar een naam bij verzinnen, of heb je kinderen laat die de namen geven