mijn vraag is dus of er iemand ervaring heeft met t mentale dieet plan www.WegMetDieKilos.com ben benieuwd of iemand dit gedaan heeft en echt resultaat heeft. en wat je nu precies moet doen en voor je geld krijgt
IK heb me aangemeld een tijdtje terug , nou ik krijg elke dag e-mail van de irritante katje , en heel vervelende mailtjes bijna stalken zo van , nou ben je nog steeds niet begonnen , dag later weer( waarom doe je niks mees) ik heb mailtjes meteen verwijderd anders had ik wel hier gekopieerd en bij elke mail verteld ze over een andere iets wat je moet kopen haar tips zijn ook niet bezonder , bewegen water drinken , nou ja ik gooi ze meteen weg dus maar misschien zijn er andere die beter ervaring hebben
ow nee das dus niks ik denk dan ben ik klaar voor een paar tientjjes maar als je dus steeds dingen moet kopen dat ga ik niet doen hoor
Ik heb dat ook gehad maar dus nog niet betaald en dan krijg je steeds van die vervelende mailtjes of je nog niet begonnen bent enzo.
ja volgens mij heeft dan eigen winkeltje ,want dan mag je dit en dat kruiden /voeding bij haar bestellen ik moet zeggen ik las éen week haar mails, niks nuttigs gezien daarna meteen alles naar prullenbak zonder te lezen dat klinkt ook zo mooi om waar te zijn binnen 2 weken 5 tot 17 kilo afvallen