Ja dat is nog wel geld, maar dat zullen geen setjes geweest zijn van Hema, noppies, name it oid vermoed ik? Ik vind het dus te veel moeite Ik heb hier bijv nog een paar timberlands staan die 2 keer gedragen zijn maar denk dat ie toch in de kledingbak verdwijnen.. Maar goed, ik krijg ook gewoon een goed gevoel van opruimen en wegdoen haha. En uiteraard ook als ik er iemand anders blij mee kan maken. Dus ik herken je probleem niet TS. Is het echt heel belangrijk dat je er geld voor krijgt? Ik geef bijv. kleding van mijn oudste dochter door aan iemand anders. Laatst kreeg ik dus een chocoladereep met een heel lief kaartje met een foto waarop dat meisje de kleding aanhad en dat ze er zo blij mee was. Wat mij betreft kan daar geen geld tegenop hoor. En anders dan toch in een pakket verkopen.
Ik zag laatst op fb dat er een bedrijf is waar je een afspraak kunt maken om je kleding op te laten halen. Je krijgt dan 20 cent per kilo ofzo. Als je er dus echt geld voor wil, maar het niet verkocht krijgt, dan zou dit een optie kunnen zijn. Zelf doe ik het altijd op de weggeefsite. Ondertussen weet ik welke mensen er oprecht blij van worden en dat is me veel waard
In jouw geval zou ik optie 2 doen. Op Marktplaats of een Facebookgroep/pagina proberen verkopen. Wordt het niet verkocht, dan naar de kringloop. Hier doe ik gewoon alles wat Finley te klein is geworden, naar de kringloop. Wij zijn niet zo van de merkkleding en hetgeen wat wij aan merk hebben, hebben wij ook weer gekregen van iemand anders. Dan draagt Aiden het eerst en als het er dan nog mooi en goed uitziet, Finley. Daarna doe ik het dus naar de kringloop.
Noppies en name it verkoopt wel oke. Maar het meeste geld idd van de dure merken wel leuk de Timberlands, welke maat?
Ik ruil de kleding die mijn kinderen niet meer nodig hebben op www.krijgdekleertjes.nl Ik heb op deze manier inmiddels al 97 pakketten weggegeven. (In de loop der jaren; ik ruil al mee vanaf het begin dat de website bestaat.) Kort en simpel uitgelegd: per kledingpakket (of speelgoedpakket) dat je weggeeft, krijg je een ruilpunt. Daarmee kun je zelf weer een nieuw pakket uitzoeken op de website. Nu ben ik zelf meer van het weggeven dan van het krijgen, dus ik heb inmiddels een stuwmeer van ruilpunten opgebouwd. Maar dat geeft niet, ik maak graag anderen blij met de spullen die we niet meer nodig hebben.
Ik gooi alles wat nog goed is in de kledingzaak hier. Ik doe de moeite niet met fb en marktplaats eigenlijk. Alles wat versleten is of vaal gooi ik weg
Dit inderdaad! Hier dragen de kinderen meestal merkkleding en dat verkoopt wel goed. De rest geef ik weg of gaat in de kledingbak.
Maat 33 maar wel voor een jongen Ja ik heb verder niet zoveel verstand van welke merken wel iets opleveren en welke niet eigenlijk. Zolang ik het niet gewoon in de vuilnisbak gooi (want dat vind ik wel weer zonde) vind ik het eigenlijk wel best
Voor kleine maatjes bij de verloskundigepraktijk informeren. Die hebben vaak wel een goede bestemming en weten welke gezinnen het echt nodig hebben. Voedselbank is ook altijd een goede optie. Kinderkleding hangt daar echt niet veel. Meestal is het voor volwassenen. Weggeefhoeken op Facebook. De Facebookgroep voor minima's heeft er zeker ook wat aan (verkoop, geen weggeven, maar wel voor lage prijzen): met liefde dragen en delen budget kleding
Is er geen kledingmarkt in de buurt? Daar breng je de kleren heen en verkopen ze het voor jou. Klein deel gaat naar de verkoper de rest is van jou ( je prijst ook zelf) Verder wat niets meer waard is kledingbak of voor de pakketten voor moeders met weinig geld.
Ik doe alles weg. Bewaar tegenwoordig ook niks meer. De oudste is heeft een brede bouw, de middelste is heel slank en de jongste is weer breed gebouwd... maar in 4 jaar tijd verandert de mode snel. Meestal vul ik vuilniszakken vol en brengen we het naar zo’n container.
Ik breng het naat een winkeltje die het verkoopt. Daar kun je fan weer wat kledi voor uitzoeken. Soms als ze iets leuks hebben doe ik dat of kleding voor psz. Anders mogen ze de kleding gewoon hebben. Merkkleding doe ik voor een klein prijsje verkopen op fb
Ik geef een gedeelte aan een vriendin die het niet zo breed heeft. Schoenen enzo aan een andere vriendin/kennis als ze nog goed zijn. De rest gaat in de bak, deze inhoud gaat naar een sociale werkplaats, waar het gesorteerd wordt. Wat goed is gaat naar het goede doel en de rest wordt recycled. Als je het geld niet nodig hebt, waarom dan die moeite doen voor een paar euro? Als je het geld wel nodig hebt, zou ik alleen de echt mooie merkkleding verkopen en de rest in zo’n bak
Dl draagt haar kleding behoorlijk af. Ik doe alles in de textielbak op de hoek. Alleen heeeeeeele mooie dingen geef ik weg aan anderen.