Heb voor 29,95 een nieuwe jas gekocht bij de Hema paar weken terug dus zeker niet meer dan de helft grappig dat de verkoopster zwijgt over het merk, ze hoopt vast op een enorm hoog bod
Bedankt haha.. Ik wist niet dat hij van de Hema was en 4 jaar oud! Daar ga ik idd geen 30 aan uitgeven..
Er staat inmiddels al 40,- bij zag ik.... Nou sorry maar voor een merkloos jasje zou ik dat er niet voor neerleggen. Een jas van Noppies is al snel 50 a 60 euro. 30,- voor een airforce jas? Doen!
Haha dr staat nu al een bod van E40,- bij. Kun je een nieuwe jas voor kopen. Ik zou niet verder gaan met deze mevrouw.
Hihi, binnen een half uur van 16 euro naar 40,- bijzonder... Misschien een zp-mama? Airforce jasje, doen!!!
Het is wel een gave jas! Denk dat velen niet weten dat deze bij de Hema vandaan komt, en verkoopster zal zich rot lachen. Ik zou het persoonlijk netjes vinden dat verkoopster vermeldt dat deze jas afkomstig is van Hema. Zodoende kunnen kopers rekening houden met de kwaliteit hiervan.
ja ben ik ook benieuwd naar. Misschien zegt ze het dan gewoon eerlijk. Maar die 40 euro zal vast een nepbod zijn...