Na Google geraadpleegd te hebben, jaja ik wil nu ook ALLES van dit jasje weten, ben ik er achter gekomen dat dit jasje van 2006 is (!). En dus al 6 jaar oud is ipv 4 jaar. Prijs is nergens te vinden.
Ja klopt idd onze dochter was een jaar maar dan was idd de oudste. Maar al 6 jaar... Kan dus wel 5e hands zijn!
interessant topic...maar alsof pcootje uit dr dikke duim zuigt wat zij voor de jas betaalt heeft...zal echt wel kloppen dan. Verder ben ik van mening dat iets waard is wat de gek ervoor geeft. Is er iemand echt van plan om 70 euro voor de jas te betalen moet die dat toch weten??? Ze zegt eerlijk dat het een hema jas is. Dus als ik ts was zou ik niet verder gaan met deze jas en vind ik het wel erg flauw dat anderen nu steeds erop gaan bieden. Ze doet toch niks wat verboden is??
Nee ik ga deze jas niet meer kopen nu dat ik weet hoe oud deze jas is en dat hij nieuw 29,95 koste! Ik heb nu een airforce jas voor 30 kunnen kopen via marktplaatst.. Gisteren geld overgemaakt en nu maar hopen dat hij aankomt na al de marktplaats topics hier hahaha
als laila iemand van hier is en dat kan bijna niet anders, vind ik het wel erg triest...ga lekker een boswandeling maken!
Precies, nog even en dan ben ik ook nog de verkoopster Laat ze maar lekker bij hun geloof, aan de reacties van het bieden te zien weet je met welke klantengroep je te maken hebt.
Ik ben het iig niet die bied. Ik heb pcootje niet beschuldigd van leugens. Maar ik vind een jasje vd Hema voor 79 wel erg veel! Ben zulke bedragen van de Hema niet gewend.
en al kostte het jasje 10 euro, dan is het toch nog goed recht van die vrouw om er 50 euro voor te willen hebben. Of het realistisch is moet iedereen voor zich weten, maar ik snap niet waarom dat niet zou mogen. Ze loopt alleen het risico dat ze geen enkele bieding krijgt.
Ik was eigenlijk wel heel benieuwd om wel jasje het gaat was de advertentie al weg haha. Heeft niemand een foto? 79 euro voor een hema jas vind ik ook veel vaak omdat de kwaliteit ook niet heel denderend is. Oke wel beter als van de h&m maar toch
hier een keer een jas van de hema voor 59 euro...nu te koop voor 19 hahaha... wou ff bij lezen....maar flinke discussie hiero zeg...en jasje is niet meer te zien ahhahaha. Dacht kijk ff of ik het er voor wil geven. Zelf pas 50 euro voor een pakket van 55 kleding stukken en een winterjas van c&a betaald....die was nog met kaartje eraan..nieuw dus! maar wel al oude collectie hahaha. Maar dan toch........never nooit dat ik 30 euro voor een 2de hands jas van een minder merk zou betalen.........maaaar tis maar net wat je ervoor wilt geven! wil je hem super graag dan heb je er dat voor over toch? jammer dat een topic zo moet uitlopen hahahaha, nu kan ik niet meer kijken waar het om ging