Dag dames, Niet helemaal nieuw hier, maar niet vaak te vinden op dit forum, dus vandaar ook geen flauw idee of ik 't op deze manier juist doe... 26 jaar, iets meer dan een jaar van de pil af. Meestal een cyclus tussen 25 en 29 dagen. Afgelopen Zondag mijn NOD, wat dus maakt dat ik morgen 6 dagen overtijd ben. Best vreemd, heb nog nooit een cyclus overgeslagen en ben ook nog nooit 'overtijd' geweest. Zit nu op 34 dagen en dat is echt nog nooit gebeurt. Normaal gesproken ben ik best rustig en kalm onder het 'graag zwanger willen worden', maar ik vind dit erg vreemd, met name omdat ik op NOD 2 een zwangerschapstest heb gedaan, deze negatief was, vanochtend wederom een zwangerschapstest gedaan, ook negatief. Heb geen zwangerschapsklachten. Begrijp er helemaal niets van. Het liefst test ik positief óf ik wil gewoon ongesteld worden, maar helaas hebben we hier geen invloed op he! Zijn er meer dames die later pas positief testte? Liefs!
Je leest wel vaker dat er pas later (na een week ofzo) een licht positieve test uitkomt.. Wat ook vaak zat gebeurt is dat je alsnog gewoon ongesteld wordt, maar dan later.. Ik zou nog een paar dagen wachten, als je dan nog niet ongesteld bent er nog maar eens een testje aan wagen?
Ik had vorige maand in een keer een cyclus van 34 dagen, daarvoor 27... Verschil van 7 dagen dus. Ik heb steeds negatief getest en helaas werd ik op dag 34 ongesteld. Alhoewel, ik was die negatieve testen zo zat en daardoor wilde ik liever gewoon gaan voor een nieuwe maand/nieuwe kansen! Ik hoop natuurlijk voor jou dat je alsnog later positief test, je leest het wel eens! Hierbij even een hart onder de riem, omdat ik begrijp hoe je je moet voelen !
Vervelend is dat, heb ik ook een keer gehad! Weet je wanneer je eisprong is geweest? Het kan zijn dat je een keer een later ei hebt gehad en daardoor ook een latere nod. Dit was achteraf bij mij gezien het geval namelijk. Maar die onzekerheid is niet fijn, hopelijk snel meer duidelijkheid.
Ik ben wel onregelmatig en kon geen hoogtes krijgen van mijn cyclussen. Op dag 35 en 39 heb ik getest, negatief. Op dag 44 ook en plots onmiddelijk positief. Weet nu sinds 3 dagen dat ik zwanger ben Hopelijk heb jij ook dat geluk! Succes!
Anneuhuh, ik weet hoe je je voelt. Ik zit op cd 41 vandaag. Heb rond mijn nod, vorige week, meerdere malen getest. Negatief allemaal, ook die van afgelopen zondag. Ik hoop dus ook snel ongesteld te worden. Het stomme en irritante is, dat je niet weet wanneer. Aan de ander kant hoop ik dat me hetzelfde overkomt als bij jou Annelke! Mijn cyclus is ook onregelmatig. Wie weet over aantal dagen toch positief!
Eva27: ik herken je verhaal. Mijn langste cyclus was 54. Ik was toen zo ontgoocheld, ik wou zo snel mogelijk een nieuwe kans, ik kon aan niks anders meer denken dat een nieuwe kans. Ik hoop dat jullie hetzelfde voorhebben. Maar weet dat er nog hoop is. Veel succes dames!
Succes! Ik hoop op een zwangerschap!! Heb dit zelf nog nooit meegemaakt maar nu wel voor het eerst 2 weken te vroeg ongesteld... snap er zelf ook helemaal niks meer van...