Zeurend gevoel VOOR eisprong ..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bo20, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Ik heb vanaf gisteren een zeurend ongi gevoel in mijn buik en volgens mijn berekeningen zit mijn eisprong er nog niet aan te komen, wat zou dit kunnen zijn (heb geen blaasontsteking.. ) Hebben meer mensen dit? Of zou het een aanloop zijn op mijn eisprong??

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ik heb denk ik mijn eisprong gisterenochtend vroeg gehad, toen voelde ik duidelijke steken.

Maar ik heb al sinds vrijdag buikpijn, nu dus al een week. Vind het ook vrij lang, maar deze maand let ik er wel extra op. Ik heb normaal buikpijn vier dagen voor mijn ei en dan ebt het weer weg. Het schijnt normaal te zijn 1-2 dagen voor je ei, maar ik heb het al jarenlang écht langer (alleen niet zo lang als deze laatste keer, voor zover ik weet dan).

3. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Kan hoor!

Heb het wel eens aan mijn gyn gevraagd, en een zeurend gevoel in de onderbuik links en/of rechts kan activiteit betekenen van je eierstokken. Goed dus :)

Als je meer zekerheid wil, kunnen ovutestjes misschien helpen? En/of temperaturen?

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Das wellicht een goed idee! Die ovu-testen of tempen...

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb volgens mij ook gister mijn eisprong gehad. Ik had ook vanaf dinsdagavond een zeurend gevoel met soms een steek en beetje last bij het plassen (alleen onderin mijn buik). Na gisteravond is dit alles weg. Dus daarom denk ik dat het mijn eisprong was ;) Dus ik heb dan zo'n 2 dgn van te voren een soort ongi gevoel in mijn buik. Oh ja en gistermiddag werd ik op de fiets ineens onwijs misselijk en heb sinds een dag of 2 super veel honger, maar dat lijkt me weer niets te maken te hebben met een eisprong, haha. Hebben jullie goed geklust?
    Als dit daadwerkelijk mijn eisprong was, dan heb ik zeker goed geklust :D rond koniginnedag is de NOD dan, ben benieuwd!

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik heb dat ook voor mijn eisprong een zeurend gevoel in de de buik!
    maar... ik heb dit nu deze keer ook heel erg na mijn eisprong?
    andere keren mischien af entoe wat gevoeld na me ei, maar nu best vaak op een dag!
    heb woensdag me ei goed gevoeld! zou ik mis nu al iets kunnen voelen bij een eventuele zwangerschap?
    lijkt me erg vroeg???

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, lijkt me ook vroeg... maar alles is mogelijk natuurlijk! Toch zit het, als ik naar mezelf kijk, ook vaak tussen mijn oren. Als je iets graag wilt, lijkt alles op symptomen.. Dus wachten is helaas de enige remedie, echter ben ik zelf errrrrrrg slecht in ;)

Deel Deze Pagina