Hallo meiden, ik heb gister positief getest met CB en KV (2voor5) helemaal blij natuurlijk! Nou deed in vandaag een CB digitaal en die zegt NIET ZWANGER! Wat moet ik hier nu mee, ik ben zo bang dat het weer mis gaat!
Ik zou toch even een paar dagen afwachten. Het kan best zijn dat de test niet zo gevoelig is als die andere 2. Het is moeilijk, I know... maar toch, er zit niks anders op. Je hebt geen bloedverlies toch?
jeetje kira kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet doen,eerst posi test en dan nega.... ik zou idd ook nog even een paar dagen afwachten,hoe moeilijk het ook is! en anders contact opnemen met je ha gezien je verleden? heel veel succes liefs
Nee ik heb geen bloedverlies. Wordt er zo onzeker van, ik probeer al de hele dag ergens anders aan te denken en dat valt niet mee.
Ja de HA daar zat ik ook al aan te denken, misschien dat ik hem morgen toch maar even bel. bedankt alvast voor de antwoorden meiden!
het enige dat ik weet is dat de cb digitaal ook heel goed test bij een lage hcg ik zou ook even een paar dagen wachten ik werd ook helemaal gek van die testen vooral die met een streepje
Heb je ook nog een kruidvat test? Als ie weer positief aangeeft, zou ik die cb negeren. Wel raar, maar goed, kruidvat lijkt me niet te liegen als je ook niet ongesteld wordt. En naar de huisarts is ook een goed idee. Veel succes en ik hoop dat het allemaal goed zit.
Jeetje Kira, wat lijkt me dat zenuwslopend! Ben je al bij de HA geweest? Hopelijk was de cb test gewoon vals negatief en ben je harstikke zwanger! Laat je het even weten hier?
Het enige dat ik me kan bedenken is NOG een test doen, die NIET kruidvat is en NIET CB. Want deze spreken elkaar nu tegen en kunnen dus allebei fout zijn. Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar ik weet wel dat testen vaker vals negatief zijn dan vals positief. Had je toevallig veel gedronken, en met erg waterige (lichte) urine getest vandaag?
Hallo meiden, sorry voor de late reactie. Ik moet morgen naar de HA, ik heb vandaag maar niet meer getest. Ik durfde niet meer. Ondertussen nog steeds geen enkel teken van bloedverlies, borsten nog vol, soepel en heel gevoelig. Ik voel me dus nog echt zwanger. Ik had gisteren (woensdag) in de middag getest met de digitale, urine was redelijk donker. Wel lichter als ochtendurine.
Hey Kira, Ik wil je even heel veel succes wensen bij de HA. Hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger, maar kloppen de testen niet ofzo. Ik zal voor je duimen.
veel succes bij de ha, hopelijk krijg je duidelijkheid en ben je heerlijk zwanger! die onzekerheid lijkt me afschuwelijk!
Hallo meiden, nou ben bij de HA geweest. Het slechte nieuws is dat ik niet zwanger ben! De testen die ik van de week deed waren ook niet overtuigend volgens de HA en de test bij de HA zelf was negatief. Maar het goede nieuws van dit alles is, dat we nu wel onderzoeken mogen laten doen, vooral omdat mijn cyclus niet regelmatig is. We kunnen aanstaande dinsdag het sperma van mijn aanstaande inleveren. Ik baal enorm dat ik niet zwanger ben, maar ben wel blij dat er nu naar gekeken wordt! Groetjes Kira
wat raar, vooral van die kv test, die zijn toch heel erg goed! heb er zelf goed posi mee getest en er nooit vals posi mee gehad. wel balen voor je, hopelijk ben je snel aan de beurt bij de gyn en natuurlijk snel wél zwanger. maar ik snap er niks van eerlijk gezegd....
Ik snap er zelf ook helemaal niks van! Want normaal gesproken blijven die testen van kruidvat echt spier wit als ik niet zwanger ben! En de testen staan toch ook bekend als zeer betrouwbaar! Wij gaan ons nu eerst concentreren op de bruiloft die is volgende week vrijdag al, dan lekker samen naar aruba en daarna zullen we de uitslag van het sperma onderzoek krijgen.