Ik heb gisteren tot 2 maal toe echt Enorme stekenvlaag in mijn bekken gehad.... ong van een minuut en zakte langzaam weg.... het deed echt enorm zeer.... voelt zo een wee???
nou dat zou het niet moeten zijn denk ik.... want volgens de verloskundige is mijn kind rond de 30ste week helemaal al ingedaald hij zat toen al in mijn bekken.... dus volgens mij kan hij dan toch niet verder indalen...??
Oei... dan moet je misschien je VK even bellen? Een wee zal het niet zijn, een wee voelt aan als een harde buik maar dan veel pijnlijker. Dus niet alleen steken in je bekken
oke maar van harde buiken voel ik eigelijk niet zoveel heb ze wel af en toe maar dan vind ik het alleen beetje irritant niet een pijnlijk gevoel
k heb sinds een week vaak pijnlijke steken in me onderbuik en krijg dan ook een harde buik en soms heb k steken in me zij k ben nog maar 29 weken kan dit ook indaling zijn?
Zou kunnen Je kan het de volgende controle even bespreken met je VK, als de baby nl aan het indalen is dan kan ze dat voelen!
ok thnx voor de antwoord k ga t volgende week gelijk navragen moet der dan weer heen veel geluk met jullie zwangerschappen