Vanavond op tv,documentaire als we het zouden weten

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wendyw80, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  2. tuc

tuc Niet meer actief

dit is toch degene die al eerder geweest is, of is het een nieuwe??

3. adi

adi Niet meer actief

Ja, is vaker op tv geweest. En mijn hart breekt in 1.000 stukken elke keer als ik het zie :(

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nog nooit gezien ik ga kijken, als ik het volhoudt sinds ik moeder ben kan ik dit soort programma's moeilijk bekijken...

5. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Na de geboorte van mijn dochter, heb ik deze een paar keer gekeken. Erg emotioneel. Het heeft mij geholpen om de vroeggeboorte en de Hellp en PE een plaatsje te geven. Die piepjes en dat deuntje, en het treintje uit de doc. blijven me nog steeds bij. Kippenvel en tranen.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zal wel heel heftig zijn:(

7. Smikkel

Smikkel Actief lid

25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
    Toen ik erg bezig was met de verwerking van de vroeggeboorte (niet eens extreem vroeg ofzo maar toch..) van mijn dochter heb ik alle documentaires die ik toen kon vinden over prematuren bekeken. Waaronder deze. Vond deze toen de meest heftige.
    Ga 'm vanavond niet kijken, is me te laat.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik neem m op.. heb m destijds wel gekeken, kwam flink binnen.

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Pff misschien niet het beste programma om te bekijken als het vandaag 4 jaar geleden is dat mijn zoontje overleden is :(.

Vooral de woorden menswaardig bestaan geven mij de kriebels.
    Dat is me zo bijgebleven van die NICU periode. Dat mijn zoontje geen menswaardig bestaan zou hebben.
    Daar waren ze unaniem over, maar toch...

10. adi

adi Niet meer actief

Ppff heel veel sterkte meid!!

11. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

Allereerst wil ik mn medeleven tonen voor iedereen die dit heeft moeten meemaken.

Ik heb geprobeerd te kijken maar word er bang van. Dus heb het afgezet. Na mijn eigen verdriet van afgelopen 2012 en nu een zwangerschap die goed lijkt te gaan maakt het me onzeker. Ik weet dat het een kleine kans is maar het zet je toch weer aan het denken.

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Heb hem maar afgezet en opgenomen. Kijk hem wel even verder op een ander moment.
    Maakt toch wel ietsje meer bij mij los nu :(.

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Hartverscheurend! Diep respect voor de artsen, assistenten en verpleegkundigen die op neonatologie werken. Oh, en al die arme ouders. Je wilt echt het beste voor je kind. Maar wat is het beste? "Als we het zouden weten", inderdaad...

14. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Heb weer gekeken. Het was een bevestiging voor mij dat de periode op de NICU een plaatsje heeft gekregen. Ik heb geen traan gelaten, voelde wel erg mee met de ouders maar mijn eigen verdriet speelde geen rol meer tijdens het kijken.

Als ik naar ons zoontje kijk, ben ik blij te kunnen zeggen dat het het lijden waard was en aan zijn eeuwige vrolijkheid te zien, is hij het daarmee eens :)

15. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik had hem al vaker gezien, tot nu toe niet zonder tranen kunnen kijken. Zo indrukwekkend, zo pijnlijk herkenbaar...

16. Melief

Melief Niet meer actief

Pfff, heel heftig...

17. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Oh dat kindje dat het niet haalt, van 26 weken. Als je eenmaal zelf kinderenhebt komen dat soort beelden wel binnen.
    Er is geen groter verdriet en hoe kom je er over heen..

wat heftig..wat een werk ook, ik heb echt bewondering voor de artsen en verpleegkundigen.

18. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb het net via uitzendinggemist gekeken, maar vond het wel erg moeilijk om te zien.

19. Vertrouwen

Vertrouwen Niet meer actief

Ik heb het net via uitzending gemist gekeken maar hield het niet droog. :( Mijn neefje is bij precies 28 weken geboren dus ben ook wel bekend met dat traject dat ouders moeten doorlopen. Ik kwam elke week bij mijn neefje kijken. Hij is nu al anderhalf. Zelf ben ik mijn zoontje verloren in de zwangerschap door pure pech. Het is moeilijk om het verdriet wat ik zelf ken te zien bij andere ouders. Echt erg heftig! :(

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Net gekeken, ben er stuk van..... :'(

Deel Deze Pagina