ook wij gaan naar de gynacoloog

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door reallove, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi allemaal

Vorige week zijn wij voor de eerste keer naar het ziekenhuis geweest voor verder onderzoek
    een tijdje terug had ik al een uitstrijkje en andere testen gehad dit was allemaal goed
    vorige week is er bloed afgenomen daar kreeg ik vandaag de uitslag van en ging ze kijken of ze verandering zag aan mijn eierstok

bij de bloedtest bleek dat ik in het verleden ooit een soa had gehad :$ nooit van op de hoogte geweest en snap hier totaal niks van heb tenslotte vaker me eigen hierop laten testen en dit was altijd goed
    maar dit kan schijnbaar op de een of andere manier toch.....

Nu vertelde ze me dat mijn baarmoeder mijn eierstokken en alles er goed uitzag ......
    maar ivm die soa kon het zijn dat er een soort van verkleving aan mijn eierstokken gegroeid is wat dan weg gehaald moet worden .....

Nu is het afwachten of het zaad van mijn man goed is als dit goed is krijg ik een kijk operatie
    mocht het niet goed zijn gaan we de malle molen in voor ivf om te kijken hoe we dan kunnen gaan bevruchten .....

Ik ben nu zooooo bang dat ik nooit niet zwanger zal gaan raken
    zijn er meer vrouwen die dit meegemaakt hebben en toch zwanger zijn geworden .....

2. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Niemand hier ervaring mee ?????

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb wel ervaring met verklevingen op mijn eierstokken maar niet door een soa.
    Toen ik 12 was heb ik een geperforeerde blindedarm gehad en toen kreeg ik de melding van de chirurg dat ik problemen zou krijgen met kinderen krijgen.

En dat was helaas ook zo.

Maar ben wel zwanger geraakt door hulp van medicijnen voor een eisprong. Ons 1e zoontje was echt een wondertje...

Nu voor de 2de reageer ik daar niet meer op en hebben ze december 2010 de verklevingen weg gehaald. Ik reageerde toen wel wat beter op medicatie maar zwanger worden lukte niet meer.

Nu ook bezig met ivf en beginnen we over 2 weken aan poging 2.
    De eerste poging liep uit op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Ik denk dat je nog echt wel veel kans heb om zwanger te raken hoor! Je moet er alleen wel alles voor over hebben....

Operatie, medicatie, vitamines, acupunctuur...
    Dit zijn dingen die jij extra kan doen voor betere kansen.

Maar je moet er vooral vertrouwen in blijven houden! En er is altijd hoop!

Liefs Noekie

Deel Deze Pagina