Hoi hoi, 27 december 2011 ben ik voor het laatst ongesteld geworden. Heb toen de tweede dag een echo gehad of we weer mochten beginnen met iui, maar er waren nog cystes te zien ivm overstimulatie van de vorige keer, dus deze ronde ging iui niet door. Ongeveer tweeënhalf week terug was er nog eentje te zien en die stond volgens de arts op springen. Afgelopen maandag weer bij de arts geweest en op de echo was te zien dat de eierstokken weer rustig waren en het baarmoederslijmvlies was dik. We mogen weer met iui beginnen zodra de menstruatie begint, maar er is nog steeds niks te bekennen Zou dit komen door de cystes die er hebben gezeten of zal het toch een keertje raak zijn?? Als ik mn normale cyclus van 28 dagen aanhoud dan ben ik nu twee weken overtijd. Heb vorige week getest, maar negatief... 13 januari verloor ik een heel klein beetje rozebloed. En tot nu toe heb ik ook nog geen krampen, waar ik normaal gesproken heel erg last van heb als de menstruatie in zicht is. Heeft iemand hier ervaring mee?? X