1 dag overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Orrenzo, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Hallo moeders en a.s. moeders :p

Ik heb een vraag... ik ben eind mei 2012 gestopt met de pil.. ongev. 2 maanden daarna onregelmatig en heel veel symtomen. zoals 2 dagen geen koffie lusten (en ik ben een koffie leut) gevoelige borsten etc. Ik heb geloof ik 4 zwangerschapstesten gehaald en allemaal loos alarm!! Dan zakt de moed je wel ff in de schoenen..

maar ik ben nu al twee maanden regelmatig. Volgens de kalender klopt het precies. er zitten steeds 4 weken tussen vanaf de 1e dag van mijn ongesteldheid.

Nu ben ik de laatste tijd.. vrij rillerig.. gisteren zelfs met badjas en al in bed gestapt hihi. 1 dag luste ik weer geen koffie.. koude handen.. maar voor de rest geen symptomen..Maar nu wel 1 dag overtijd! Maar voordat ik weer enthousiast aan de zwangerschapstesten ga.. wou ik even weten of 1 van jullie dit herkennen.. en omdat ik nu twee maanden regelmatig ben dat dit kan duiden op zwangerschap of dat ik mischien weer te enthousiast ben.:)

groetjes...

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Dat je nu 2 maanden een regelmatige cyclus hebt gehad wil niet zeggen dat het zo blijft. Ik heb ook maanden 30/31 dagen gehad, toen een keer 37 en 42 dagen, daarna weer een paar keer 33 dagen en nu de laatste 3 maanden weer 28 dagen. Wel met een koperspiraaltje, maar dan hou je een natuurlijke cyclus.

Ik zou dus van je langste cyclus uitgaan en pas testen als je daar overheen bent.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het nog alle kanten op. Je zult helaas de eerste niet zijn, die door haar lichaam lekker in de maling wordt genomen. Maar wie weet, jij kunt natuurlijk diegene zijn, bij wie het allemaal op een zwangerschap duidt.

Het koud zijn herken ik wel (achteraf). Ik dacht namelijk een griepje te hebben, maar bleek zwanger.:D

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    het kan nog alle kanten op ik zou nog paar dagen wachten met
    testen er heerst ook griep dat kan het ook zijn
    en elke maand is je cyclus anders dus wil niks zeggen dat het nu 2 maanden gelijk is geweest ..succes met wachten

6. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Thanks bibinijmegen, hopefultimes en Sassie 1980 voor jullie reacties.

Ik denk ook weer dat het een teleurstelling zal zijn maar goed. Ik had gisteren mijn vlaggetjes op de kalender nog een keer geteld en bleek idd dat ik precies 2 cyclussen had van 28 dagen. maar idd misschien stelt het zich nu wel weer uit.

Voel me overgens niet ziek, koud bij vlagen en gisteren onwijs moe.
    Maar dat is het dan ook.

op de 23e dag had ik tijdens gemeenschap lichtroze bloed (druppeltjes) dat hield drie dagen aan en stopte toen. Nu op mijn NOD (28e dag) begon het weer lichtroze bij afvegen en vanochtend mijn 30e dag een druppeltje oud bloed....

Misschien wil je ook te graag en ga je op dat soort dingen letten waar je normaal niet op let en breekt het vandaag of morgen gewoon door!

Het beste is idd nog even af te wachten.. Maar ja stiekem hoop je toch op verhalen die erg op die van jou lijken en dan raak blijken te zijn hihi.. stom he:)

7. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom doe je vandaag niet al een testje? met de symptomen die je noemt zou ik het er op wagen...

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Tja, ik ben het levende bewijs dat 2 maanden regelmatig niks zeggen... Ik ben nog een maand eerder gestopt namelijk in april.. Heb de afgelopen 2 cyclussen precies 34 dagen gehad.. Daar ook mijn banner op ingesteld maar voor de zekerheid wel ovutesten gehaald en gaan tempen aangezien we aan half jaar bezig zijn.. Maar goed dat ik dat gedaan heb, als ik uitgegaan was van de 34 dagen had ik qua klussen de plank mis geslagen.. De ovutest en temperatuur lieten zien dat mijn ei pas op dag 26 is gesprongen! Kortom, ineens weer een cyclus van 40 dagen, het kan dus echt alle kanten op! Hou daar rekening mee... Wil natuurlijk niet zeggen dat je niet kunt testen, alleen kan het je ook nog meer twijfel opleveren dan duidelijkheid geven.. Veel succes ermee, ik hoop natuurlijk voor jou op een positieve test!

9. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Hey Liza28 en TanjaJes,

thanks voor jullie reacties.. en idd... zucht... iets te optimistisch gedacht.. nu hevige buikpijn en meer bloed.. Ongi breekt door..

Pff Liza28 zo te lezen zit het ook niet helemaal mee! Ja weet je het is zo raar.. en dat zal nu ook met de leeftijd te maken hebben, toen het ik begin 20 was ben ik twee keer de pil vergeten en was ik zwanger! Het was dus niet gepland maar we wouden het wel houden maar werd een miskraam.. nu ben ik in de 30.. een stuk ouder maar jemig nu heb je er zowat een tijdklok voor nodig om zwanger te raken.. hahaha

het wordt moeilijker als je ouder wordt.. Ik wil er eigenlijk nog niet mee bezig zijn want dan kun je het ook tegen houden.. maar je bent wel allerter op alles wat er in je lichaam gebeurt.

Maar goed.. we moeten nog even verder klussen helaas.
    Is het bij jou nog wel gelukt???

groetjes

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Op zich valt het bij mij mee hoor, sterker nog, niks om over te klagen.. Half jaartje bezig pas.. Er zijn er hier erger aan toe
    :( Vanwege de onregelmatigheid wilde ik nu wel eens weten wanneer mijn ei sprong en hoe mijn cyclus in elkaar zat.. Dat bleek achteraf wel nodig ook.. Dag 26 dus eisprong.. En dag 25 geklust.. Nu op CD 42 en officieel dus 1 dag overtijd.. Temperatuur nog steeds hoog en geen ongi in zicht.. Morgenvroeg ga ik een test wagen, dus wie weet... Heel spannend! Balen voor jou van je ongi... :(

11. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Spannend Liza, dus is niet doorgebroken als ik jou begrijp. Ik ga morgen ook een testje wagen, als ik net als vorige maand 38 dagen zou hebben, zou ik vandaag ongi moeten worden, maar voel nog niets. Zou zo leuk zijn...laat je nog ff weten wat je getest hebt?

12. Orrenzo

Orrenzo Lid

2 jul 2012
    77
    0
    0
    Hey Liza28,

Wow dus nu is het voor jou echt onwijs spannend.. ben ook zeer benieuwd laat even weten of het wat is geworden idd.
    spannend hoor

Bij mij is het nu echt doorgebroken..
    Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen :)
    maar ik wil eigenlijk nog niet er heel erg mee bezig zijn ivm verhalen van sommige mensen.. die waren er zo mee bezig van alles geprobeerd uiteindelijk erin berust en hup zwanger.. maar goed.. we klussen regelmatig dus het moet toch wel een keer goed komen lijkt mij hihi..

Ik zal voor je duimen......

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @kers87 dat zou leuk zijn als we allebei positief testen!! Morgen op dit forum meer duidelijkheid en hopelijk voor ons allebei roze!

@orrenzo zeker heel spannend! Jij succes de volgende ronde! En jij leest mijn uitkomst hier morgen ook wel ;)

14. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Hier weer een omo witte test... zo balen! Zit nu op dag 39 zou wel fijn als er duidelijkheid kwam..nou ja ook nog geen rode duivels aanwezig dus we zullen het nog weer even aankijken..hoe ging die bij jou liza??

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Bij mij positief!!! Wow, zit nog te trillen, onvoorstelbaar! Zijn zoooooooooooo blij!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      85
  16. Bastet

Bastet Niet meer actief

Gefeliciteerd Liza28!! :D

Ik heb nog geen positieve test in handen gehad, maar ook nog niet ongesteld...
    We wachten maar weer een week af.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd liza!
    Hier ook overtijd......om gek van te worden!

18. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Spannend dames! Wel al getest? Ik heb bewust gewacht tot na NOD.. Ik hoop dat het voor jullie ook hartsikke raak is!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik wel.....donderdag...witte test.

20. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Oww Liza super!! Gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina